آلودگی هوای تهران سوژه رسانه خارجی

به گزارش مجله فوتبال، خبرگزاری آناتولی ترکیه در گزارشی با اشاره به آلوگی هوای تهران نوشت: مدارس تهران مرکز ایران به مدت دو روز به علت آلودگی هوا و شرایط ناسالم برای همه گروه ها تعطیل است.

آلودگی هوای تهران سوژه رسانه خارجی

به گزارش مجله فوتبال، این رسانه در ادامه با بیان اینکه تهران در رتبه بندی آلودگی هوا در بین 3 شهر نخست دنیا قرار گرفته است اضافه نمود: به علت افزایش آلودگی هوا و ناسالم بودن برای تمامی گروه ها، در استان های تهران و البرز مدارس تعطیل است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوایر ایران از تداوم آلودگی هوای استان های تهران و البرز تا روز دوشنبه خبر داده است.

ضیاییان با بیان اینکه آلودگی هوا برای همه گروه ها در شهر های تهران و کرج به حد ناسالم رسیده است، گفت: آلودگی هوا بیشتر در ساعات صبح رخ می دهد و انتظار وزش باد در ساعات عصر دارند.

مرکز کنترل کیفیت هوای تهران بعلاوه میانگین کیفیت هوای فعلی تهران را در شاخص 146 خاطرنشان کرد که به معنای شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

مقامات به شهروندان هشدار دادند که تا زمانی که مجبور نیستند رانندگی نکنند، در مناطقی که ترافیک سنگین است بدون ماسک راه نروند و در محیط های باز قرار نگیرند.

خودرو های قدیمی و موتورسیکلت ها از جمله عوامل افزایش آلودگی هوای تهران هستند.

منبع: فرارو

به "آلودگی هوای تهران سوژه رسانه خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوای تهران سوژه رسانه خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید