5 عطر زنانه خوشبو، خنک و پرفروش مناسب فصل تابستان

به گزارش مجله فوتبال، تابستان از راه رسید. فصلی شیرین، دوست داشتنی، گرم و دل چسب. در این فصل گرم و آفتابی، به عطری تابستانی و مناسب احتیاج خواهیم داشت.

5 عطر زنانه خوشبو، خنک و پرفروش مناسب فصل تابستان

به گزارش مجله فوتبال، بنابر اعلام گیتی تک، عطرهای تابستانی ویژگی های خاص خود را دارند و با عطرهای فصل سرما متفاوت اند. این عطرها طبعی خنک و ملایم دارند. شیشه آن ها رنگی روشن و سرد دارد. این عطرها حس خُنَکی خوشایندی را در فرد مصرف نماینده و اطرافیانش به وجود آورده و گرمای تابستان را برایشان لذت بخش تر می نمایند.

در این مطلب از فروشگاه اینترنتی گیتی تک، قصد داریم 5 عطر زنانه مناسب برای فصل تابستان را به شما معرفی نموده و توضیحات کاملی درباره هر یک از آن ها ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

1- عطر و ادکلن زنانه ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) 90 میلی لیتر

Eau De Toilette Versace Bright Crystal for Women

ادوتویلت زنانه ورساچه برایت کریستال (ورساچه صورتی) توسط آلبرتو موریلاس طراحی و در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید. این عطر رایحه ایی خنک و شیرین داشته و گروه بویایی آن گُلی میوه ایی است. ورساچه برایت کریستال گزینه مناسبی برای استفاده در فصول گرم سال (بهار-تابستان) هست. این عطر میزان ماندگاری و پراکندگی (پخش بوی) متوسطی دارد. عطر ورساچه برایت صورتی یکی از محبوب ترین و معروف ترین عطرهای زنانه برند ورساچه است.

نُت های بویایی این عطر عبارت اند از:

نُت اولیه: میوه یوزو - انار- نُت های آبی

نُت میانی: گل صد تومانی - نیلوفر آبی- گل مگنولیا

نُت پایانی: مشک - چوب ماهون - عنبر

2- ادوتویلت زنانه لاگوست لاو آف پینک (صورتی) 90 میلی لیتر

Eau De Toilette Lacoste Love of Pink for Women

ادوتویلت زنانه لاگوست لاو آف پینک در سال 2009 به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید. این عطر رایحه ایی خنک و شیرین دارد و گروه بویایی آن چایپر میوه ایی است. این عطر زنانه خوشبو گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در فصول گرم سال (بهار- تابستان) است. عطر زنانه لاگوست لاو آف پینک میزان ماندگاری و پراکندگی (پخش بوی) متوسطی دارد. این عطر در بین دختران نوجوان و خانم های جوانی که عاشق رنگ صورتی هستند، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

نُت های بویایی این عطر عبارت اند از:

نُت اولیه: پرتقال خونی - لیموترش - میوه گل ساعت

نُت ثانویه: مگنولیا - گل استفانوتیس

نُت پایانی: وانیل- مشک - سدر

3- ادوتویلت زنانه داویدف کول واتر 100 میلی لیتر

Eau De Toilette Davidoff Cool Water for Women

ادوتویلت زنانه داویدف کول واتر توسط پیر بوردون طراحی و در سال 1996 توسط برند سوئیسی داویدف به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید. این عطر رایحه ایی خنک و شیرین داشته و گروه بویایی آن گل های دریایی است. بطری بسیار زیبای عطر زنانه داویدف کول واتر به رنگ آبی روشن طراحی و روی آن نام cool water و نشان داویدف با رنگ آبی تیره حک شده است. استفاده از عطر زنانه داویدف کول واتر در روزهای گرم بهاری و تابستانی پیشنهاد می گردد. این عطر میزان ماندگاری بسیار خوب و میزان پراکندگی (پخش بوی) متوسطی دارد.

نُت های بویایی این عطر عبارت اند از:

نُت اولیه: آناناس- به - مویز سیاه - سوسن- طالبی -لیمو - نیلوفر آبی - کالن

نُت میانی: عسل سفید - گل یاس - گل رز - سوسن - زالزالک

نُت پایانی: توت سیاه - بنفشه - چوب صندل - مشک - وانیل- هلو - خس خس - رازبری

4- ادوپرفیوم زنانه اسکادا اسپشیالی 75 میلی لیتر

Eau De Parfum Escada Especially For Women

ادوپرفیوم زنانه اسکادا اسپشیالی در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید. این عطر رایحه ایی خنک و شیرین دارد و گروه بویایی آن گُلی است. بطری بسیار شیک اسکادا اسپشیالی به صورت مستطیلی شیشه ایی و شفاف طراحی شده که مایع درون آن به رنگ صورتی هست. روی بطری این عطر نشان اسکادا به رنگ طلایی نوشته شده و درب بطری آن به رنگ طلایی، با ظرافت خاصی و با لوگویی زیبا طراحی شده است. عطر زنانه اسکادا اسپشیالی میزان ماندگاری متوسطی دارد و میزان پراکندگی (پخش بوی) آن ضعیف است. استفاده از عطر اسکادا اسپشیالی به خانم های جوان، شاداب، سرزنده و پرانرژی در روزهای گرم بهاری و تابستانی پیشنهاد می گردد.

نُت های بویایی این عطر عبارت اند از:

نُت اولیه: مُشک - گلابی

نُت میانی: یالانگ یالانگ - گل رز - آب

نُت پایانی: مشک

5- ادوتویلت زنانه گس دیر 100 میلی لیتر

Eau De Toilette Guess Dare for Women

ادوتویلت زنانه گس دیر توسط برونو ایوانوویچ طراحی و در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن معرفی گردید. روی بطری عطر زنانه گس دیر برجستگی های بسیار زیبایی با ظرافت تمام نقش بسته و یک زنجیر طلایی گردنبند مانند به دور آن انداخته شده است. به این زنجیر پلاک طلایی وصل است که نام برند گس (Guess) به زیبایی تمام روی آن حک شده است. مایع درون بطری به رنگ صورتی کمرنگ هست. درب بطری به رنگ طلایی و با ظرافت خاصی طراحی شده است. ویژگی های به کاررفته در طراحی بطری عطر زنانه گس دیر، آن را به عطری بسیار منحصربه فرد، خاص و شیک تبدیل نموده است. این عطر رایحه ایی خنک و شیرین دارد و گروه بویایی آن گُلی-چوبی-مُشکی است. گس دیر زنانه میزان ماندگاری متوسطی دارد و پراکندگی (پخش بوی) آن ضعیف است. استفاده از این عطر در فصول گرم سال (بهار-تابستان) پیشنهاد می گردد.

نُت های بویایی این عطر عبارت اند از:

نُت اولیه: کوم کوات- شکوفه لیمو-شکوفه گلابی

نُت میانی: گل رز وحشی-یاس ظریف- شکوفه کاکتوس

نُت پایانی: نارگیل-مشک- نُت های چوبی

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "5 عطر زنانه خوشبو، خنک و پرفروش مناسب فصل تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 عطر زنانه خوشبو، خنک و پرفروش مناسب فصل تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید