گلکسی A82 5G با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه خواهد شد

به گزارش مجله فوتبال، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ قرار است گلکسی A82 5G را با پردازنده سال 2019 یعنی اسنپدراگون 855 پلاس راهی بازار کند.

گلکسی A82 5G با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه خواهد شد

در سال 2019، اولین گوشی سامسونگ با دوربین مکانیکی و نمایشگری تمام صفحه با نام گلکسی A80 راهی بازار شد. بعد از آن، جانشینی برای این گوشی عرضه نشد اما به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد محصولی را با نام گلکسی A82 5G راهی بازار کند. محصولی که در رابطه با سنسور دوربین آن بی خبریم اما به نظر می رسد شرکت کره ای قصد دارد آن را به پردازنده حدودا سه سال قبل یعنی اسنپدراگون 855 پلاس مجهز کند.

به گزارش وب سایت MySmartPrice، محصولی با شماره مدل SM-A826S در گیک بنچ دیده شده که پردازنده آن احتمالا اسنپدراگون 855 پلاس خواهد بود. کوالکام این پردازنده را برای پرچم دارهای سال 2019 طراحی کرده بود و خب انتظار نداشتیم با وجود این همه پردازنده جدید، میان رده ای در سال 2021 مجددا با یک پردازنده قدیمی عرضه شود.

کوالکام اخیرا از پردازنده اسنپدراگون 870 رونمایی کرده بود. پردازنده ای که مدل قدرتمندتر اسنپدراگون 865 پلاس به حساب می آید و ضعیف تر از اسنپدراگون 888 است. نه تنها این پردازنده، بلکه مدل های سال 2020 یعنی 865 هم می توانست در میان رده امسال سامسونگ مورد استفاده قرار بگیرد اما خب این اتفاق ظاهرا رخ نخواهد داد چرا که شرکت کره ای به استفاده از پردازنده ای علاقه دارد که برای سه نسل قبل است.

البته گفته می شود گلکسی A82 5G در چند مدل تولید می شود. حال اینکه آیا تمام این مدل ها به یک پردازنده مجهز می شوند یا خیر باید منتظر ماند و دید. در این لیست همچنین می توانیم ببینیم که برای این محصول حداقل 6 گیگابایت حافظه رم هم در نظر گرفته خواهد شد و علاوه بر آن، اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض آن ایفای نقش می کند.

گلکسی A80 به عنوان یک میان رده در سال 2019 به پردازنده اسنپدراگون 730 و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده بود. همچنین همانطور که گفته شد، سامسونگ برای دوربین سلفی آن از مکانیزم مکانیکی استفاده کرده بود که باعث می شد دوربین اصلی گوشی از پشت گوشی بالا آمده و با یک چرخش، برای ثبت عکاسی سلفی آماده شود. در رابطه با گلکسی A82 5G به صورت رسمی خبری در اختیار نداریم اما پتنتی که شرکت کره ای اخیرا ثبت کرده نشان می دهد آن ها در حال کار روی محصولی هستند که مکانیزم مشابه با گلکسی A80 اما با طراحی متفاوت دارد.

این پتنت نشان می دهد باز هم برای گوشی جدید دوربین سلفی در نظر گرفته نخواهد شد و یک سیستم مکانیکی، دوربین اصلی را به سمت بالا هدایت کرده که سپس با یک چرخش، به دوربین سلفی تبدیل می شود. از آن جایی که فقط گلکسی A80 با مکانیزم مشابه راهی بازار شده بود، انتظار می رود این پتنت مربوط به جانشین آن یعنی گلکسی A82 باشد.

گفته می شود سامسونگ قصد دارد در نیمه دوم امسال از این گوشی رونمایی کند. این یعنی اگر کوالکام در نظر داشته باشد اسنپدراگون 888 پلاس را هم در نیمه دوم سال 2021 عرضه کند، پردازنده بکار رفته در گلکسی A82 حدودا 4 نسل قدیمی تر خواهد بود.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A82 5G با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A82 5G با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید