کیانی: شک نکنید سپاهان سال جاری قهرمان است

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران/خراسان رضوی کاپیتان سپاهان اصفهان گفت: با کارشناسی های داوری بازی های خوب ما را زیر سوال می برند، اما تیم خوبی داریم و شک نکنید سپاهان سال جاری قهرمان می گردد.

کیانی: شک نکنید سپاهان سال جاری قهرمان است

مهدی کیانی پس از تساوی تیمش مقابل شهرخودرو مشهد در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: شهرخودرو مربیان خوبی دارد و می دانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت. در هفته های گذشته امتیازات زیادی از دست داده بودیم و برای برد آمده بودیم. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت های زیادی را هدر دادیم.

وی در مورد عملکرد داوری اظهار داشت: داور می توانست محمد محبی را اخراج نکند، اما با تصمیمش، تیم تحت فشار نهاده شد. اگر محبی اخراج نمی شد، دو سه گل دیگر هم به شهرخودرو می زدیم. صحنه های مشکوک به هیچ وجه پنالتی نبود. در صحنه نخست، تکل زدم و توپ پس از برخورد به پایم به دست نورافکن خورد که نمی تواند پنالتی باشد. مطابق قانون جدید داوری، اگر توپ پس از برخورد به پا، به دست بازیکن برخورد کند، پنالتی نخواهد بود. با کارشناسی های داوری بازی های خوب ما را زیر سوال می برند. تیم خوبی داریم و شک نکنید سپاهان سال جاری قهرمان می گردد.

کاپیتان سپاهان اصفهان در مورد این که عملکرد داوری در سه بازی اخیر سپاهان با اشکالاتی روبرو بوده، گفت: امثال شما مجله فوتبال روی این صحنه ها اشکال می گذارید. در هفته های گذشته می توانستند برای سپاهان پنالتی هایی بگیرند که نگرفتند. این تصمیم ها سبب شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم. در بازی با پارس جنوبی در جم به اشتباه برای حریف ما پنالتی می گیرند. آن وقت همین صحنه ها علیه ما را بزرگ می کنید؟ اگر سه هفته داوری به نفع ما بوده، در عوض 20 هفته هم به ضرر ما بوده است. اشتباهاتی که داوری در فصل گذشته داشت، باعث شد امتیازات زیادی را از دست بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کیانی: شک نکنید سپاهان سال جاری قهرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: شک نکنید سپاهان سال جاری قهرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید