نگرانی خانواده هندبالیست ها از لغو نشدن رقابت ها و اصرار فدراسیون به برگزاری مسابقات

به گزارش مجله فوتبال، در حالی که بیشتر مسابقات ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور لغو شده، تأکید فدراسیون هندبال بر برگزاری مسابقات لیگ عجیب است.

نگرانی خانواده هندبالیست ها از لغو نشدن رقابت ها و اصرار فدراسیون به برگزاری مسابقات

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، در حالی که این روزها کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا است و بیشتر مسابقات و اردوهای ورزشی لغو شده، لیگ برتر هندبال قرار است از روز یکشنبه در شهرهای مشهد،اسلام آباد، اصفهان و کازرون پیگیری شود.

فدراسیون هندبال تمام رقابت های مربوط به هندبال را در رده های سنی لغو کرد، اما در مورد لیگ برتر تنها به تعویق یک هفته ای مسابقات اکتفا کرد.

خانواده و همسر برخی از بازیکنان هندبال خواستار پیگیری این موضوع و لغو مسابقات شدند، اما خبرنگار مجله فوتبال پیروز به صحبت با پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این باره نشد.

با توجه به برگزاری مسابقات در روز یکشنبه، تیم ها در یکی دو روز آینده راهی شهرهای میزبان خواهند شد.

با توجه بر تاکید ستاد مقابله با کرونا در کشور مبنی بر عدم انجام سفرهای غیر ضروری مشخص نیست که فدراسیون هندبال چرا بر برگزاری مسابقات لیگ تاکید دارد.

این در شرایطی است که هندبال ایران فعلا تورنمنت مهمی در رده سنی بزرگسالان پیش رو ندارد و تاخیر در پایان لیگ تاثیر چندانی بر هندبال کشور نخواهد داشت.

در این موقعیت شاهد لغو لیگ ها و مسابقات در رشته های المپیکی هستیم ، اما مشخص نیست چرا فدراسیون هندبال تا این حد بر ادامه لیگ تاکید دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نگرانی خانواده هندبالیست ها از لغو نشدن رقابت ها و اصرار فدراسیون به برگزاری مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی خانواده هندبالیست ها از لغو نشدن رقابت ها و اصرار فدراسیون به برگزاری مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید