پرسپولیس 2 - نساجی یک ، دو گل به نساجی، دو گل تا صعود آسیایی

به گزارش مجله فوتبال، پرسپولیس در یک بازی هیجان انگیز در نیمه دوم دو گل زد و مقابل تیم ده نفره نساجی خیالش را از برد راحت کرد اما تیم مازنی که شجاعانه و جسور بازی می کرد در لحظات پایانی اختلاف را به حداقل رساند.

پرسپولیس 2 - نساجی یک ، دو گل به نساجی، دو گل تا صعود آسیایی

به گزارش مجله فوتبال ،چهارشنبه 97،6،21،بازی معوقه از هفته ششم هفدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم آزادی،ساعت:20:30 دقیقه، تماشاگر:20 هزار نفر

پرسپولیس 2

گل ها:علی علیپور(49) و (حامد شیری - مدافع نساجی 69)

نساجی یک

گل:گئورگی گولسیانی(6+90 پنالتی)

داور:رضا کرمانشاهی

یاری ها:سعید قاسمی و حسن یوسفی

اخطار:کمال کامیابی نیا(پرسپولیس)، محمد آبشک(نساجی)

اخراج:علی شجاعی(63 نساجی مازندارن)

بازیکن برتر:سیامک نعمتی(پرسپولیس)

پرسپولیس:بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده،حسین ماهینی(شایان مصلح 84)، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا،احمد نوراللهی(حمیدرضا طاهرخانی 69)،امید عالیشاه،سیامک نعمتی، علی علیپور(آدام همتی 81) و گادوین منشا

سرمربی:برانکو ایوانکوویچ

نساجی:امین رضایی، حمیدرضا دیوسالار، حامد شیری،گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبداله زاده، سجاد آشوری(امید سینک 74)، علی اصغر عاشوری(سید محمد میری 85)، علی شجاعی و محمد عباس زاده(محمدمهدی نظری 66)

سرمربی:جواد نکونام

پرسپولیس که قبل از این بازی علیرضا بیرانوند و بشار رسن را از فهرست خود کنار گذاشت با ترکیب نسبتا متفاوتی نسبت به بازی های قبلی اش به میدان رفت.

در همان لحظات ابتدایی شوت محکم منشا توسط مدافع نساجی بلاک شد که مهاجم پرسپولیس اعتقاد به هند پنالتی نداشت اما چنین اتفاقی نیفتاد.

دقیقه 11 موقعیت نصف و نیمه ای نصیب نساجی شد اما شوت بازیکن این تیم فقط یک کرنر به همراه داشت.

دقیقه 15 نفوذ نساجی از جناح راست پرسپولیس با ارسال خطرناک بازیکن این تیم روبرو شد و در حالی که توپ از رادوشوویچ عبور نموده بود انصاری توپ را به بیرون فرستاد و تن به کرنر داد.

دقیقه 24 و بعد از ارسال کرنر پرسپولیسی ها و دفع آن موقعیتی برای ضربه به سمت دروازه پیش آمد که ضربه فنی نعمتی دقیق نبود.

دقیقه 30 بالاخره پرسپولیس موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت صددرصد گل بسازد.در این صحنه ارسال نرم نوراللهی با ضربه روی پای علیپور همراه شد اما توپ به تیرک افقی خورد و گل نشد.

دقیقه 36 ارسال ایستگاهی از سوی نوراللهی با ضربه سر چکشی شجاع همراه شد اما توپ به شکل خطرناکی از مقابل دروازه نساجی عبور کرد و بیرون رفت.

دو دقیقه بعد مشابه همین صحنه از جناح مقابل رخ داد اما منشا در حالی که هیچ مزاحمی نداشت ضر به سر بسیار بدی زد و توپ با اختلاف زیاد بیرون رفت.

دقیقه 39 حمله همه جانبه دیگری از سوی پرسپولیس با ضربه مورب نوراللهی همراه شد اما منشا به توپ نرسید.

دقیقه 42 ارسال ایستگاهی نساجی چی ها با ضربه سر گولسیانی دروازه رادوشوویچ را تهدید کرد.

نیمه دوم بدون تغییر آغاز شد و نساجی باز هم شجاعانه حمله می کرد اما پرسپولیس در دقیقه 49 با حرکتی سازماندهی گردیده با سانتر عالی ماهینی و ضربه سر علیپور به گل رسید.

دقیقه 54 ارسالی تیز روی دروازه پرسپولیس از سوی فرشاد فرجی ،دروازه سرخ ها را تهدید کرد اما عباس زاده با توپ فاصله داشت.

با تکل خشن شجاعی روی پای کامیابی نیا این بازیکن کارت زرد دومش را ردیافت کرد و از بازی اخراج شد که البته با اعتراض زیاد کادر فنی نساجی وب ازیکنان این تیم همراه بود.

دقیقه 65 شوت علی اصغر عاشوری با فاصله نسبتا زیادی از بالای دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 69 حرکت انفرادی زیبای سیامک نعمتی از گوشه زمین و عبور از دو مدافع حریف با پاس به جلوی تند و تیز او همراه شد تا حامد شیری اشتباه نموده و دروازه خودی را باز کند.

در حالی که پرسپولیس دنبال کنترل بازی بود نساجی ده نفره دو سه حمله تدارک دید اما موقعت های خلق گردیده چندان خطرناک نبودند.

دقیقه 80 عاشوری بعد از عبور از یکی دو مافع پرسپولیس می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما در لحظه آخر شجاع توپ او را دفع کرد.

دقیقه 86 ضدحمله سریع پرسپولیس باعث شد تا نعمتی موقعیت شوتزنی پیدا کند اما ضربه او دقیق نبود.

دقیقه 82 نعمتی یک تنه به دفاع نساجی زد و تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه نهایی اش دفع شد.

در وقت های تلف گردیده بعد از اینکه منشا نتوانست هم تیمی اش را در موقعیت گلزنی قرار دهد قدر ارسال عالیشاه را هم ندانست.

در آخرین دقیقه وقت تلف گردیده نعمتی از گوشه محوطه جریمه نفوذ کرد و در موقعیت تک به تک نهاده شد اما گلر نساجی موفق بود و توپ را مهار کرد.

در آخرین ثانیه های بازی خطای کامیابی نیا روی مهاجم نساجی یک پنالتی برای میهمان به ارمغان داشت که بازیکن گرجستانی نساجی این ضربه را گل کرد و بازی دو بر یک تمام شد.

با این برد پرسپولیس 12 امتیازی شد و به رده دوم جدول رسید.

منبع: ایران ورزشی

به "پرسپولیس 2 - نساجی یک ، دو گل به نساجی، دو گل تا صعود آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 2 - نساجی یک ، دو گل به نساجی، دو گل تا صعود آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید