ویس کرمی: تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را دنبال می کنیم

به گزارش مجله فوتبال، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی در ظلمی که در مورد خاموشی های برق ایجاد شد هم عدالت رعایت نشد و بعضی منطقه ها بیش از منطقه ها دیگر خاموشی داشتند.

ویس کرمی: تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را دنبال می کنیم

به گزارش مجله فوتبال، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی مطرح کرد: وزارت نیرو وظایفی دارد، توزیع عادلانه آب شهری و روستایی، توزیع عادلانه منابع آبی و فراوری توزیع برق از این وظایف می باشد. این در حالی است که وزارتخانه در سالیان گذشته بدون توجه به مسائل کارشناسی اقدام نموده است.

وی ادامه داد: آنچه در حوزه آب در منطقه ها مختلف شاهد هستیم نتیجه همین سیاست های وزارت نیرو می باشد. آنها افرادی را که در استان ها با آنها مخالفت می کردند را کنار گذاشتند. ضروری است نسبت به تغییر مدیرانی که چنین سیاست هایی را دنبال می کردند اقدام گردد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: حتی در خاموشی ها هم عدالت نشد یعنی همین ظلمی هم که ایجاد شد عادلانه نبود و خاموشی ها و قطعی های برق در بعضی منطقه ها بیش از منطقه ها دیگر بود. برهمین اساس ما قرار است موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را مطرح کنیم تا این ظلم تاریخی پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ویس کرمی: تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را دنبال می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویس کرمی: تحقیق و تفحص از وزارت نیرو را دنبال می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید