واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به مسئله مهدوی کیا؛ تقسیم کار کردیم و این موضوع مربوط به حوزه کاری من نیست!

به گزارش مجله فوتبال، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی پیش آمده برای حضور مهدوی کیا در یک ملاقات نمادین گفت: این موضوع مربوط به حوزه کاری من نیست!

واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به مسئله مهدوی کیا؛ تقسیم کار کردیم و این موضوع مربوط به حوزه کاری من نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، احسان اصولی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تیم ملی بانوان برای اولین بار پیروز شد در جام ملت های آسیا حضور پیدا کند و امروز نیز با حضور معاون محترم امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون زنان وزارت ورزش بازدیدی از اردوی تیم ملی انجام شد. بازیکنان و سرمربی تیم ملی در این بازدید نکاتی را مطرح کردند و یک فضای حمایتی اینجا تشکیل شد.

وی که عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نیز به شمار میرود، درباره قرارداد اسپانسری داوران و اینکه داور های بانو و آقا لباس مناسب برای قضاوت ندارند، اشاره نمود: قراردادی از قبل برای اسپانسری داوران بسته شده بود و تا انتها سال جاری نیز اعتبار داشت. توقعاتی که ما داشتیم و عددی که در قرارداد بود خیلی منصفانه و مورد تأیید نبود. گفت وگو هایی در این زمینه شکل گرفت و الان در حال نهایی شدن است. مواردی که ما انتظار داریم در جهت تأمین اقلام موردنیاز داوران و هم عددی که باید پرداخت گردد در حال نهایی شدن است و نتیجه اعلام خواهد شد. البته اسپانسر طبق قرارداد قبلی تعهداتش را الان انجام می دهد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا برای رخ دادن این اتفاقات کمی دیر نیست، توضیح داد: این قرارداد جاری بوده و بند ها و تعهدت تعیین است. ما فقط در پی این بودیم که نفع فدراسیون و مجموعه فوتبال و داوران را بالا ببریم و در این حوزه گفت وگو های مفصلی را انجام دادیم. چیز زیادی تا انتها سال نمانده است و در قراردادی که برای سال آینده با همین اسپانسر خواهیم داشت، مسائل را برطرف خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی درباره شرایط بغرنج تیم پدیده اشاره نمود: درباره این موضوع مفصل صحبت کردم. ما هم نگران و ناراحت هستیم و از هیچ کوششی که منجر به خارج شدن تیم از این شرایط گردد، دریغ نخواهیم کرد. ما حمایت کردیم و حمایت هم خواهیم کرد. الان نیز دوستان با صدای بلند و رسا گفتند که یاری و حمایت ما را نمی خواهند، ولی ما کماکان تیم را متعلق به شهر و استان مان می دانیم و خود را مسئول می دانیم و حمایت خواهیم کرد. امیدواریم نتایج را ببینیم و تیم از این شرایط خارج گردد. ما هیچ مسئله ای با هیچ مجموعه ای در این باشگاه نداشتیم و رویکرد مان حمایتی بوده، هست و خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حواشی حضور مهدی مهدوی کیا در ملاقات محبت آمیز قطر بین تیم های منتخب دنیا و منتخب فوتبال عرب و بعلاوه حواشی پیش آمده از محمدحسین کنعانی زادگان توضیح داد: ما در فدراسیون و هیئت رئیسه تقسیم کار داریم و من حوزه کاریم تعیین است. من در فوتسال، بازاریابی تلویزیون و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در خدمت شما هستم. من در خصوص این موضوعات می توانم شرح بدهم و درباره دیگر مسائل طبق تقسیم کاری که انجام شده است، دیگر دوستان شرح می دهند.

اصولی درباره شرایط ناظم الشریعه و انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال توضیح داد: ایشان تا انتها سال قرارداد دارد، ولی ما یک مکانیزمی را طراحی می کنیم برای انتخاب های مان مخصوصاً در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال. قالب ها طراحی می گردد و هرکسی که بیشترین امتیاز را دارد، به رئیس فدراسیون معرفی کنیم و در هیئت مدیره تصمیم گیری می گردد. مهمترین رویداد فوتسال مان مسابقات زیر 19 سال کافاست که بیستم و تا سی ام بهمن ماه در قرقیزستان برگزار می گردد.

وی درباره اینکه گفته می گردد دو بازی محبت آمیز برابر ایتالیا آخرین حضور های ناظم الشریعه خواهد بود و بعد از آن وحید شمسایی به عنوان سرمربی معرفی می گردد، اشاره نمود: نمی دانم چه کسی این حرف را زده است! اصلاً در این باره اظهارنظر نمی کنم. همانطور که گفتم آقای ناظم الشریعه تا انتها سال قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به مسئله مهدوی کیا؛ تقسیم کار کردیم و این موضوع مربوط به حوزه کاری من نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به مسئله مهدوی کیا؛ تقسیم کار کردیم و این موضوع مربوط به حوزه کاری من نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید