واتساپ شاید پشتیبانی نامحدود گوگل درایو را از دست بدهد

به گزارش مجله فوتبال، همانطور که می دانید واتساپ از قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات شما در فضای ابری بهره می برد. در حالی که iCloud فضای ذخیره سازی محدودی را در دستگاه های اپل ارائه می کند، گوگل درایو اما فضای ذخیره سازی نامحدودی را برای پشتیبان گیری واتساپ در اختیار کاربران قرار می دهد. متأسفانه، به نظر می رسد این روندی که گوگل در پیش گرفته احتمالا در آینده نزدیک تغییر کند.

واتساپ شاید پشتیبانی نامحدود گوگل درایو را از دست بدهد

افشاگر معروف واتساپ یعنی Wabetainfo به تازگی رشته کدهایی را به دست آورده که به طور خاص به محدودیت های گوگل درایو اشاره می کنند. برای اینکه دقیق تر متوجه این موضوع شوید، کافی است به تصویر زیر نگاهی بیاندازید.

در حال حاضر در مورد محدودیت ذخیره سازی که گوگل درایو برای واتساپ اعمال می کند اطلاعاتی وجود ندارد، اما امیدواریم که این مقوله به محدودیت 15 گیگابایتی که قبلاً وجود داشته، برنشود. پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه واتساپ به شما امکان می دهد حجم فایل بکاپ خود را در اندروید مدیریت کنید. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا عمل بکاپ گیری خود را در واتساپ مدیریت کنند و به دلخواه فقط فایل هایی را که نیاز به پشتیبان گیری از آن ها را دارند برای برای گرفتن بکاپ انتخاب کنند.

جدا از این مسائل اپلیکیشن واتساپ در هفته های گذشته از قابلیت های نو و کاربردی بسیاری رونمایی کرده که این قابلیت ها قطعاً می تواند به تعداد کاربران این پلتفرم محبوب بیافزاید. طبق آخرین گزارش ها و شایعه ها، واتساپ به زودی به مدیران گروه ها (ادمین ها) این اجازه را می دهد تا هر پیامی که از طریق دیگر اعضای گروه فرستاده شد را حذف کنند و کنترل بیشتری بر اتفاقات گروه خود داشته کنترل بیشتری بر اتفاقات گروه خود داشته باشند. باید خاطر نشان کنیم که در این قابلیت نو یک نکته وجود دارد و آن هم این است که هنگامی که مدیر گروهی پیامی از کاربران را حذف کند، یادداشت پاک شدن آن باقی می ماند تا نشان دهد که این عمل را مدیر گروه انجام داده است. به نظر می رسد که واتساپ هنوز روی این ویژگی کار می کند و در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی آن را برای کاربرانش در سراسر جهان منتشر خواهد کرد.

این پلتفرم محبوب در به روزرسانی آینده خود قصد انجام تغییرات زیادی را دارد و یکی از آن ها اصلاح طراحی لیست چت ها برای کاربران iOS است. این تغییر واتساپ، به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران اعمال شده و هدف این پلتفرم از این تغییر، بهبود رابط کاربری است تا کاربران راحت تر از قبل به لیست چت های خود دسترسی پیدا کنند. طبق گزارش WABetaInfo، واتساپ می خواهد صفحه لیست چت خود را با طراحی کاربردی تری بهبود ببخشد. به گفته WABetaInfo، در به روزرسانی آینده واتساپ یک گزینه ورودی نو برای Broadcast در لیست مخاطبین کاربر خواهد آورد که زمانی که کاربر روی همان گزینه شروع چت نو در بالا سمت راست ضربه بزند، در دسترس خواهد بود.

ماه گذشته، واتساپ ویژگی نو دیگری را ارائه کرد که به شما امکان می دهد قبل از ارسال پیام های صوتی، پیش نمایش آن ها را گوش کنید. اکنون آخرین به روزرسانی بتای واتساپ، تغییر دیگری را به ارمغان آورده که به شما امکان می دهد به پیام های صوتی در پس زمینه گوش بدهید. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، WABetaInfo یک پلیر صوتی نو را در آخرین نسخه آزمایشی واتساپ برای اندروید پیدا کرده است که به شما امکان می دهد پیام های صوتی را در پس زمینه پخش کنید و برای گوش کردن آن نیازی به ماندن در آن صفحه ندارید. بعد از اینکه شما یک پیام صوتی را پخش کردید و به صفحه اصلی این اپلیکیشن یا یک چت دیگر رفتید، پلیر صوتی نو در بالای برنامه به شکل یک نوار ظاهر می شود. باید دید در هفته های آینده این پلتفرم محبوب از چه قابلیت های دیگری رونمایی می کند.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "واتساپ شاید پشتیبانی نامحدود گوگل درایو را از دست بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ شاید پشتیبانی نامحدود گوگل درایو را از دست بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید