با این چاپگر دستی برترین طرح ها و هنر خود را موقتا روی دست تان تتو کنید

به گزارش مجله فوتبال، این روزها با لطف فناوری ها و چاپگرهای دستی پیشرفته ای که وارد بازار شده است؛ می توانید برای یک شب و رفتن به میهمانی، روی دست خود طرح و نوشته تتو نموده و بعد سریعا روز بعد و پیش از رفتن سر کار پاک کنید.

با این چاپگر دستی برترین طرح ها و هنر خود را موقتا روی دست تان تتو کنید

تتو یا خالکوبی در عصر مدرن بحث برانگیز شده است. اگرچه در گذشته بخشی از فرهنگ ها و اجتماعات بوده ولی امروزه به خاطر استفاده از طرح ها، نوشته ها و شخصیت های نامناسب و نامطلوب، بیشتر بدنامی به همراه دارد. بعلاوه، این مشکل هم مطرح است که جوهرهای تتو اثرات منفی روی بدن شما؛ به ویژه خون دارند.

مدت ها است تتوهای موقت به عنوان یک جایگزین نسبتا مطمئن در دسترس هستند و نوع جدیدی از دستگاه ها کوشش می نمایند تا اوج خلاقیت شما را به شکل ساده ای به نمایش بگذارند.

شرکت Prinker یک پرینتر دستی رونمایی نموده است که شبیه به هیچ چاپگر دستی دیگر نیست و فقط طوری طراحی و مهندسی شده که نه روی کاغذ، بلکه روی پوست شما چاپ کند. پرینتر Prinker M بزرگ تر از یک اسکنر بارکد معمولی نیست و می توانید آن را راحت و سبک هرکجا همراه خود ببرید و در میهمانی ها، دوستان خود را شگفت زده کنید.

بزرگ ترین مزیت این چاپگر دستی، حک کردن انواع تتوهای رنگی در یک لحظه روی بازو و دستان است. خود دستگاه بخشی از این جادو است و بخش دیگر آن، جوهری اختصاصی Prinker است که امکان نوشتن و حک کردن چیزی روی پوست دست شما را فراهم می نماید. این جوهر ضدآب است ولی به راحتی می توانید آن را با آب و صابون پاک کرد و مطمئن شوید که هیچ اثری برای صبح فردا در سر کار باقی نمی ماند.

پرینکر می گوید این جوهر در VCRP (برنامه ثبت داوطلبانه لوزام آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و داروی ایالات متحده) و CPNP (پورتال اطلاع رسانی محصولات آرایشی اتحادیه اروپا) ثبت شده است. پرینکر درباره اثرات زیست محیطی این ماده هیچ اشاره ای ننموده است.

چیزی که پرینتر Prinker M به شما هدیه می دهد؛ فقط تتو نیست بلکه می توانید این تتو را خودتان طراحی کنید و بسازید. همراه با آن، اپلیکیشن های اندروید و iOS و نسخه مبتنی بر ابر برای دانلود و آپلود طرح ها ارائه می گردد. غالب پلتفرم های تتو موقت این ویژگی را ندارند ولی ابزار Prinker M برترین فرصت برای نمایش آثار هنری خودتان است.

Prinker M جدیدترین و کوچک ترین پرینتر دستی برای تتو موقت است که با یک محدودیت همراه می گردد. Prinker S قدیمی می توانست از هر دو نوع جوهر سیاه و سفید و رنگی استفاده کند ولی Prinker M فقط به جوهر رنگی محدود شده است. قیمت این چاپگر 199 دلار است و برای خرید جوهر رنگی آن باید 99 دلار دیگر نیز بپردازید.

منبع: یک پزشک

به "با این چاپگر دستی برترین طرح ها و هنر خود را موقتا روی دست تان تتو کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این چاپگر دستی برترین طرح ها و هنر خود را موقتا روی دست تان تتو کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید