هشدار به کوهنوردانی که قصد صعود در ارتفاعات تهران دارند

به گزارش مجله فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به بارش باران، برف و کولاک و محدودیت تردد در جاده های کوهستانی که تا دوشنبه ادامه دارد، گفت: باتوجه به احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد، توصیه می گردد از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز گردد.

هشدار به کوهنوردانی که قصد صعود در ارتفاعات تهران دارند

به گزارش خبرگزاری مجله فوتبال، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: شرایط جوی استان تهران با توجه به داده های هواشناسی، با نفوذ سامانه بارشی شب گذشته، تا صبح دوشنبه در منطقه ها جنوبی و مرکزی بارش باران، در نواحی شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات بارش برف، مه و کولاک پیش بینی می گردد.

وی گفت: با توجه به لغزندگی معابر و جاده ها و کاهش دید افقی، محدودیت تردد در جاده های کوهستانی و احتمال سقوط بهمن در نقاط مستعد توصیه می گردد علاوه بر احتیاط در تردد درون شهری و جاده ای به ویژه جاده های کوهستانی و همراه داشتن زنجیر چرخ، از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات پرهیز گردد.

مدیرکل هواشناسی استان تهران اضافه کرد: برای روز دوشنبه شاهد آسمانی نیمه ابری به تدریج کاهش ابر همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید به خصوص در نواحی غرب و نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

جلالی ادامه داد: به دلیل وزش باد شدید احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به گلخانه ها و سقوط اجسام وجود دارد که ضروری است سازه ها را محکم نموده و از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک خودداری گردد.

وی توضیح داد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری مورد انتظار است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هشدار به کوهنوردانی که قصد صعود در ارتفاعات تهران دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به کوهنوردانی که قصد صعود در ارتفاعات تهران دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید