مورینیو: می خواهم دستیارانم را تغییر دهم!

به گزارش مجله فوتبال، سرمربی پرتغالی سابق منچستریونایتد، میخواهد در تیم بعدی اش، افرادی جدید را به عنوان دستیاران خود برگزیند.

مورینیو: می خواهم دستیارانم را تغییر دهم!

به گزارش مجله فوتبال و به نقل از نشریه آس، ژوزه مورینیو در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورتس انگلیس گفت که در تیم بعدی که هدایتش را برعهده خواهد گرفت، از دستیارانی جدید استفاده خواهد نمود.

مورینیو که از ماه دسامبر سال گذشته - اخراجش از منچستریونایتد - بیکار بوده است درباره اینکه روزهای خود را چگونه دور از دنیای فوتبال سپری می نماید، گفت: من این روزها مطالعه می کنم، کارهای مختلف انجام می دهم و ورزش های مختلفی را تماشا می کنم. من از آینده کادر فنی که قرار است در آن کار کنم مطلعم چون دستیاران من متفاوت خواهند بود. با خودم فکر کردم که الان زمان خوبی برای تغییر دادن برخی چیزهاست. این تصمیم قطعاً یک مسئله شخصی نیست بلکه بیشتر با مسائلی مانند شناخت و انگیزه و ... مرتبط است و فکر می کنم که الان زمان خوبی برای انجام این کار است.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه ای برای تغییر یا ارتقای فلسفه مربیگری اش دارد، ادامه داد: شما هرگز نمی توانید هویت تان را گم کنید. باید همانی باشید که هستید و صادقانه و روراست باشید. من هم از شخصیتی که داریم بسیار خوشحالم. اما یک دوره جدید پیش رو است و من همواره برای نگاه کردن به آینده بیشتر از مرور گذشته، اشتیاق دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مورینیو: می خواهم دستیارانم را تغییر دهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: می خواهم دستیارانم را تغییر دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید