مشارکت 43 انجمن علمی و پژوهشی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی

به گزارش مجله فوتبال، عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: همه گروه ها، هسته ها و ایده های رسیده به دبیرخانه این رویداد، مساله محور، خلاقانه و در راستای حل مسائل و مسائل جامعه است.

مشارکت 43 انجمن علمی و پژوهشی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های مجله فوتبال، فرحناز مولوی، عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: از 55 هسته فناور موجود در واحد های دانشگاهی استان، 21 هسته فناور در واحد مشهد تشکیل شده و از 50 شرکت فناور، 22 شرکت را واحد مشهد ایجاد کرده است.

مولوی در خصوص استارتاپ ها نیز اظهار کرد: از میان 27 استارتاپ در واحد های دانشگاهی استان خراسان رضوی 8 استارتاپ از واحد مشهد ارسال شده و از بین 7 اثر منتخب صنایع خلاق در استان خراسان رضوی 2 اثر آن مربوط به واحد مشهد است و از 5 زیرساخت ایجاد شده در استان، یک زیرساخت از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از 5 درخواست شبکه تعمیرکاران در استان خراسان رضوی را مشهد ارسال کرده است و تا کنون از 45 پوستر تبلیغاتی منتشر شده در سطح استان خراسان رضوی 24 پوستر را مشهد منتشر کرده و در سراسر واحد های دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی، 59 داور به قضاوت آثار می پردازند.

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همچنین از تاسیس 10 کارگروه تخصصی در واحد مشهد خبرداد و گفت: 8 نشست تخصصی در سطح استان برگزارشده و 6 فیلم جهت تبیین رویداد گام دوم تهیه و سایت اختصاصی در سطح واحد و شبکه های اجتماعی طراحی شده است.

مولوی اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد 19 گروه فعال پژوهشی ایجاد شده و 16 گروه پژوهشی درخواست تاسیس ارسال کرده اند که 12 درخواست مربوط به واحد مشهد است و 32 درخواست از 56 درخواست تاسیس هسته های پژوهشی استان از سوی واحد مشهد است.

وی مشارکت دانشجویان، تشکل های دانشجویی و اساتید را در رویداد گام دوم مثبت ارزیابی کرد و گفت: مشارکت دانشجویان در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد از سطح بالایی برخوردار است چرا که 43 انجمن علمی و پژوهشی در برگزاری رویداد گام دوم مشارکت کردند و 26 ایده دانشجویی منتخب تا کنون ارسال شده است و مشارکت اساتید در حد انتظار است، این مشارکت فعال به دلیل اطلاع رسانی مطلوب این رویداد است.

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با اشاره به اهداف رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اهداف مهم رویداد گام دوم استفاده از ظرفیت های صنعت و نهاد های برون سازمانی در قالب طرح های تجاری و مالی است و با توجه به برقراری ارتباط مطلوب کارگروه های استان و مشهد با صنعت، مرکز سرای نوآوری، مراکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان باعث تحقق این هدف می شوند.

مولوی افزود: عمده کارگروه ها با نهاد های خارجی و صنعت ارتباط مطلوبی برقرار کردند و بخش حامیان مالی با مدیریت خوب دکتر معطر، توانسته است با سازمان آب استان خراسان رضوی و مشهد، ایران خودرو، شهرداری، شرکت توزیع برق، آستان قدس رضوی و... ارتباط مطلوبی برقرار کند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با مدیریت و نقش پررنگ دکتر مرادی ریاست محترم دانشگاه و دکتر بهارآرا معاونت محترم پژوهشی، در تمام مراحل انتخاب تیم های پژوهشی قوی و انتخاب کارگروه های قدرتمند، آینده روشنی در جهت اجرای گام دوم دانشگاه آزاد خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در جهت تحقق اهداف گام دوم بسیار پیروز عمل کرده است چرا که تمام ایده های ارسال شده مسئله محور خلاقانه و نوآورانه و در جهت حل مسائل و مسائل جامعه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مشارکت 43 انجمن علمی و پژوهشی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 43 انجمن علمی و پژوهشی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید