مسابقات والیبال، دلیل برگزاری داربی در روز یکشنبه

به گزارش مجله فوتبال، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید به خاطر مسابقات انتخابی المپیک والیبال داربی پایتخت در وسط هفته برگزار می گردد.

مسابقات والیبال، دلیل برگزاری داربی در روز یکشنبه

به گزارش مجله فوتبال، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره مساله بلیت فروشی های لیگ برتر گفت: ما حدود دو سال است که بلیت های بازی را به خود باشگاه واگذار کردیم و در این فصل انقلابی شد و در ورزشگاه های لیگ برتر اتفاقات خوبی افتاد. مساله حق پخش هم در حال آنالیز است تا باشگاه ها هم از این مساله بتوانند سود نمایند.

او اضافه نمود: سه شاخص مشخص شده سازمان لیگ را تمام تیم های لیگ فزونی دارند. درست است که کم وکاستی هایی در این زمینه وجود دارد اما آمار تمام این مسائل وجود دارد و ما در حال آنالیز ورزشگاه ها هستیم.

فتاحی درباره شهرآورد پایتخت و اینکه چرا داربی در روز یک شنبه برگزار گردید گفت: ما برای برنامه های پیش رو 5 پلن در ذهن داشتیم که در نهایت برنامه سوم اجرا شد. قرار بود که بازی ها در 27 و 28 شهریور برگزار گردد اما به خاطر مسابقات والیبال قهرمانی آسیا که مرحله اول انتخابی المپیک است، تداخل بازی ها موجب شد که داربی هم در وسط هفته برگزار گردد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره برگزاری داربی به صورت حضور 10-90 تماشاگران گفت: ما سال گذشته می خواستیم این کار را انجام دهیم، باشگاه استقلال گفت زیرساخت های این اتفاق وجود ندارد اما سال جاری زیرساخت های لازم اجرا شده و بلیت فروشی ها دست باشگاه هاست و باید در این داربی 90 درصد از تماشاگران استقلال و 10 درصد طرفداران پرسپولیس به آزادی بیایند. این مساله برای دیگر تیم های لیگ برتر نیز صادق است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسابقات والیبال، دلیل برگزاری داربی در روز یکشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات والیبال، دلیل برگزاری داربی در روز یکشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید