قهرمانی رقابت های شطرنج زیر 20 سال دنیا را هدف قرار داده ام

به گزارش مجله فوتبال، قهرمان شطرنج زیر 18 سال دنیا گفت: در مسابقات دنیای شطرنج نوجوانان زیر 18 سال دنیا که در یونان برگزار شد، توانستم مقام نخست را در حالی به دست بیاورم که شطرنج بازانی از 92 کشور دنیا حضور داشتند.

قهرمانی رقابت های شطرنج زیر 20 سال دنیا را هدف قرار داده ام

مسعود مصدق پور در گفت وگو با خبرنگار مجله فوتبال در مشهد مقدس گفت: در مسابقات جهانی شطرنج نوجوانان زیر 18 سال جهان که در یونان برگزار شد، توانستم مقام نخست را در حالی به دست بیاورم که شطرنج بازانی از 92 کشور جهان حضور داشتند.

قهرمان مسابقات زیر 18 سال شطرنج جهان اضافه نمود: در این رده از مسابقات بالغ بر 110 شطرنج باز حضور داشتند که در زمان آغاز مسابقات در صندلی 17 جدول حضور داشتم اما خوشبختانه توانستم مقام نخست این مسابقات را کسب کنم.

مصدق پور در رابطه با سطح این مسابقات، گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود چراکه در این مسابقات دو استاد عظیم از کشورهای هند و روسیه شرکت نموده و تمامی شطرنج بازان شرکت کننده استاد بین المللی بودند که خوشبختانه توانستم از نفرات برتر جهان پیشی گرفته و با یک امتیاز اختلاف مقام نخست را کسب کنم.

وی با بیان اینکه از تمامی مردم ایران که با دعاهای خیرشان سبب کسب این مقام شدم، تشکر نموده و این مقام رابه همه ملت ایران هدیه می کنم، توضیح داد: در حال حاضر به سبب مشغله های درسی برنامه ای برای آینده ندارم اما امیدوارم بتوانم در مسابقات سال آینده زیر 20 سال حضور پیدا نموده و افتخارات جدیدی را برای کشورم ثبت کنم.

منبع: تسنیم

به "قهرمانی رقابت های شطرنج زیر 20 سال دنیا را هدف قرار داده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی رقابت های شطرنج زیر 20 سال دنیا را هدف قرار داده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید