عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه ای

به گزارش مجله فوتبال، مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت و عملیات بانکی همکاران شعب این بانک را بر مبنای بانکداری توسعه ای قلمداد نمود.

عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه ای

به گزارش خبرگزاری مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس های تلفنی با بعضی روسای شعب این بانک گفت: آنچه در عملیات بانکی شعب بانک رخ می دهد الگویی از بانکداری توسعه ای است و تسهیلات پرداختی بانک با رویکرد اجتماعی، ایجاد اشتغال، کاهش محرومیت و رونق فراوری صورت پذیرفته است.

وی همچنین اضافه نمود: تجربه تکمیل و آنالیز پرونده های مربوط به تسهیلات طرح های ملی و اشتغال زایی موجب شده دانش سازمانی مرتبط با آنالیز پرونده های کلان و متوسط در ارکان اعتباری بانک ارتقا یابد و همکاران بانک در انجام کارهای عظیم و اثرگذار توسعه ای در اقتصاد منطقه ای صاحب نقش و صندلی ویژه ای در منطقه جغرافیایی خود شده اند.

مهدیان بابیان این که مسئولین هر استان به نقش مهم بانک توسعه تعاون دربرداشتن گام های توسعه ای منطقی پی برده اند اضافه نمود: شایسته است همکاران با تداوم روحیه خدمت گذاری و با بهره گیری از اصول مشتری مداری، به ویژه در روان سازی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد و کارگشا به مشتریان و مراجعین در گره گشایی از مسائل مردم پیشگام باشند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت بانکداری و لزوم رعایت اصول حرفه ای گفت: مراقبت و صیانت از حقوق مردم و حقوق سازمان در فرآیندهای بانکی به وسیله اجرای صحیح آیین نامه ها و بخشنامه های ابلاغی امکان پذیر است و از ظرفیت های متعدد قانونی می توان در جهت افزایش کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان استفاده نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس های تلفنی با محسن حیدری سرپرست باجه تفرش شعبه شهید بهشتی اراک، رحیم کریوه رئیس شعبه سردشت استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی زاده رئیس شعبه اردل استان چهارمحال و بختیاری، بهرام قنبری فرد رئیس شعبه برازجان استان بوشهر و ابوالفضل دارائی رئیس شعبه مرکزی سمنان از شرایط شعب، مسائل احتمالی و نقطه نظرات همکاران آگاه گشت و توصیه هایی برای پیشبرد بهتر عملیات شعب ارائه نمود.

مهدیان اضافه نمود: در شرایط کنونی که به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان حضور فیزیکی در شعب و دیدار چهره به چهره با همکاران مهیا نمی باشد، تماس های تلفنی تا حدی می تواند تا حدود زیادی در انتقال مطالب و آنالیز مسائل و تصمیم سازی برای حل آنها کارگشا باشد.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید