صدور مجوز اولیه برای تاسیس 7 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان

به گزارش مجله فوتبال، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از صدور مجوز اولیه برای تاسیس هفت مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان در چهارمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری این اداره کل اطلاع داد.

صدور مجوز اولیه برای تاسیس 7 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان

به گزارش مجله فوتبال به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان، سیدعلی صالح درخشان، امروز پنجشنبه 10 مرداد 98 با اعلام این مطلب اضافه نمود: با توجه به استقبال سرمایه گذاران استان اصفهان برای ورود به حوزه گردشگری، چهارمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری استان اصفهان در راستای آنالیز طرح های پیشنهادی سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان در سال 1398 با حضور اعضا برگزار گردید.

او گفت: با عنایت به طرح های ارائه شده در این نشست، تعداد هفت طرح با اکثریت آرا به تصویب رسیده و مجوز اولیه جهت آغاز فعالیت، سرمایه گذاران صادر شد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان در مورد طرح های مصوب در این نشست مطرح نمود: از مجموع طرح های ارائه شده، اعضای کمیته با احداث یک هتل در منطقه زیار در شرق شهرستان اصفهان با مساحت 593 مترمربع و ایجاد دو سفره خانه سنتی در شهر اصفهان جمعا به مساحت 2345 مترمربع موافقت کردند.

او به سایر طرح های مصوب نیز اشاره نمود و گفت: در این نشست موافقت اولیه با احداث یک واحد پذیرایی و اقامتی به مساحت 30هزار مترمربع در شهرستان آران و بیدگل و همچنین دو سفره خانه سنتی در شهرستان های گلپایگان و برخوار صورت گرفت.

درخشان اضافه نمود: در این نشست همچنین اعضا با احداث دو اقامتگاه سنتی در شهرستان کاشان جمعا به مساحت 1650 متر مربع موافقت اولیه خود را ابراز کردند.

منبع: میراث آریا

به "صدور مجوز اولیه برای تاسیس 7 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز اولیه برای تاسیس 7 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید