رونمایی از آیفون و آی پد مقرون به صرفه قیمت در آینده نزدیک

به گزارش مجله فوتبال، آیفون SE 3 با شماره مدل های A2595 و A2783 و A2784 آماده انجام بعضی تست های فنی در هند شد.

رونمایی از آیفون و آی پد مقرون به صرفه قیمت در آینده نزدیک

به گزارش مجله فوتبال، آیفون SE 3 که مدل ارزان قیمت گوشی های ساخت اپل است قرار است با قیمت تقریبی 300 دلار (حدود 23000 روپیه) در بازار هند عرضه گردد. این شرکت بعلاوه میخواهد دو تبلت ارزان قیمت که احتمالاً iPad Air و iPad هستند را نیز روانه بازار هند کند.

وبسایت 91mobiles به طور انحصاری به وسیله منابع معتبر گزارش داده است که شرکت اپل ممکن است در آستانه معرفی یک مدل تازه آیفون ارزان قیمت در بازار هند باشد. در کنار این موضوع آگاه شدیم که دو مدل تازه آی پد نیز برای آزمایش وارد هند شده است.

اطلاعات تازه افشا نموده است که گوشی آیفون SE 3، یک iPad Air تازه و یک مدل ارزان قیمت iPad در بهار سال 2022 در بازار هند عرضه خواهند شد. قبلاً هم شایعه شده بود که شرکت اپل، آیفون SE 3 را در بازه زمانی مارس تا آوریل 2022 عرضه می نماید. در ادامه نگاهی به مشخصات افشاشده این دستگاه می اندازیم.

مدل ارزان قیمت تازه آیفون با شماره مدل های A2595 و A2783 و A2784 برای اهداف آزمایشی وارد هند شده است. گفته می گردد که قیمت آن در حدود 300 دلار (تقریبا 23000 روپیه) خواهد بود. در حالی که منابع نام تجاری دقیق این گوشی را ذکر ننموده اند، می توانیم تا مقدار زیادی مطمئن باشیم که این گوشی در حقیقت همان آیفون SE 3 است که مشخصاتش مدت هاست در صدر شایعات فضای مجازی است.

بر اساس گزارش های قبلی، آیفون SE 3 از طراحی مشابه آیفون SE 2 با نمایشگر 4.7 اینچی و حاشیه های ضخیم بهره خواهد برد. این صفحه نمایش به حسگر Touch ID مجهز است. با این حال، گزارش های دیگری نیز وجود دارد که ادعا می نمایند ممکن است آیفون SE 3 شبیه به آیفون XR با بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر باشد.

ابعاد این آیفون ارزان 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی متر است. ضخامت این دستگاه در محل برآمدگی دوربین 8.2 میلی متر خواهد بود. گفته می گردد که این گوشی هوشمند با چیپست A14 Bionic یا مدل تازهتر A15 Bionic که از محصولات شرکت اپل هستند، وارد بازار می گردد. طبق بعضی از گزارش ها این دستگاه دارای اتصال شبکه 5G نیز خواهد بود.

درباره دوربین های این دستگاه هم پیش بینی می گردد که دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی باشد. در پنل پشتی نیز احتمالا یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی واقع شده است. انرژی این دستگاه نیز احتمالا به وسیله یک باتری 2821 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد.

در گزارشی که به تازگی منتشر شده، اضافه شده که علاوه بر آیفون، دو آی پد تازه نیز وارد هند شده اند. اولین آی پد شماره های مدل A2588 و A2589 را دارد و احتمال می رود در حقیقت iPad Air باشد. قیمت این دستگاه حدودا 500 تا 700 دلار (حدود 37500 تا 52300) روپیه برآورد شده است.

آخرین موردی که گزارش تازه به آن اشاره می نماید یک آی پد ارزان تر و ارزان تر است. این دستگاه با قیمت تقریبی 300 دلار (حدود 22500 روپیه) برای آزمایش به هند وارد شده است. این آی پد ارزان قیمت دارای شماره های مدل A2757 و A2761 می باشد.

گفتنی است که قیمت نهایی آیفون SE 3، آی پد ارزان و iPad Air به علت تعرفه واردات و سایر عوارض، احتمالاً کمی بالاتر از آن چیزی است که پیشتر ذکر شد. این قیمت ها فقط به عنوان یک شاخص برای دانستن حدود قیمت محصولاتی که قرار است در آینده نزدیک به وسیله اپل عرضه شوند، عنوان شده است.

از آنجایی که طبق شایعات، رویداد معرفی این دستگاه ها در بهار 2022 (احتمالا ماه مارس یا آوریل) خواهد بود، احتمالا در چند هفته آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات آینده به دست ما می رسد.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "رونمایی از آیفون و آی پد مقرون به صرفه قیمت در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از آیفون و آی پد مقرون به صرفه قیمت در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید