رنگرز: رئیس کمیته بین الملل به زودی مشخص می شود، هیچ فرنگی کاری در بجنورد آسیب دیدگی جدی نداشت

به گزارش مجله فوتبال، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: هیچ فرنگی کاری در مسابقات باشگاه های جهان با مصدومیت جدی روبرو نشده، فقط رضا گرایی مصدومیتی جزئی دارد.

رنگرز: رئیس کمیته بین الملل به زودی مشخص می شود، هیچ فرنگی کاری در بجنورد آسیب دیدگی جدی نداشت

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال در خصوص اینکه آیا تیم منتخب کشتی فرنگی به مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی اعزام خواهد شد یا نه، گفت: هنوز در این خصوص به جمع بندی نهایی نرسیده ایم اما تشریفات اداری در حال انجام است که اگر تصمیم کادرفنی اعزام تیم بود، مسئله ای در این خصوص وجود نداشته باشد.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که اردوی تیم ملی فرنگی از چه زمان آغاز خواهد شد، تاکید کرد: منتظر برنامه ای هستیم که سرمربی تیم ملی در اختیارمان قرار خواهد داد. اگر تیم به ایتالیا برود، حتما اردوی چند روزه ای برای این تیم خواهیم داشت، اگر هم اعزامی نداشته باشیم، طبیعتا اردوی بعدی ما به بعد از جام تختی موکول خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص اینکه آیا مسئول کمیته روابط بین الملل فدراسیون کشتی انتخاب شده است؟ گفت: نه، هنوز انتخاب نشده اما به زودی رئیس این کمیته منصوب خواهد شد.

رنگرز در خصوص اینکه نفر جدیدی باز هم به کادرفنی تیم های ملی کشتی اضافه خواهد شد یا نه، شرح داد: برنامه خاصی در این موضوع نداریم.

وی دررابطه با شرایط آسیب دیدگی علیرضا کریمی گفت: یک هفته دیگر MRI مجدد خواهد داد تا پزشک شرایط پایش را بررسی کند، آن وقت تعیین می شود آسیب دیدگی اش در چه حد است.

رنگرز با تاکید براینکه هیچ فرنگی کاری در مسابقات باشگاه های جهان با مصدومیت جدی روبرو نشده، اضافه نمود: رضا گرایی مصدومیتی جزئی دارد که آن هم موضوع نگران کننده ای نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رنگرز: رئیس کمیته بین الملل به زودی مشخص می شود، هیچ فرنگی کاری در بجنورد آسیب دیدگی جدی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: رئیس کمیته بین الملل به زودی مشخص می شود، هیچ فرنگی کاری در بجنورد آسیب دیدگی جدی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید