خبرنگاران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله فوتبال، تبریز - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بیان کرد: امروز جواب تست 4 نفر دیگر مثبت شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در سطح آذربایجان شرقی به 87 نفر و شمار فوتی های ناشی از آن به 9 نفر برسد.

خبرنگاران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی

محمدحسین صومی آدینه شب در گفت وگوی خبری با بیان اینکه امروز یک نفر دیگر بر اثر کرونا در استان فوت شد، اضافه کرد: 33 نفر بستری نیز به دلیل اتمام دوره اولیه درمانی مرخص شدند.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز شرایط خوب است به خاطر مراعاتی است که در روزهای گذشته نموده ایم، گفت: ولی متاسفانه امروز اخباری به دست رسیده است که نشان از شلوغی بازارهای استان دارد و این حاکی از آن است که در روزهای آینده با بحران روبرو خواهیم بود، از این رو مردم خریدهای خود را به چند هفته دیگر موکول نمایند.

وی یادآوری کرد: فرایند رو به رشد گسترشی کرونا در استان کند است، ولی این بدان معنا نیست که ویروس از بین رفته است؛ تمام شهرستان های آذربایجان شرقی درگیر با این ویروس است و حتی دو فوتی ناشی از این ویروس از شهرستان مرند است.

رئیس علوم پزشکی تبریز ادامه داد: تمام کوشش ما بر مقابله با تشدید ویروس است، از این رو بهترین راه همان پیشگیری و بهترین شکل پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و ماندن در خانه است.

تا به امروز افزون بر 700 نفر در آذربایجان شرقی به دلیل علایم حاد تنفسی بستری شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید