حضور 43 کشور دنیا در سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز

به گزارش مجله فوتبال، 762 اثر از 333 هنرمند از 43 کشور به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز با موضوع اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی رسیده است.

حضور 43 کشور دنیا در سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز

آثار رسیده از کشورهای الجزایر، افغانستان، استرالیا، بنگلادش، بلژیک، بوسنی، برزیل، بلژیک، بلغارستان، کانادا، چین، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، استونی، یونان، مجارستان، مونته نگرو، کرواسی، آلمان، هند، اندونزی، ایران، ایتالیا، قزاقستان، مقدونیه، مکزیک، میانمار، پرو، لهستان، سوئیس، پرتغال، رومانی، روسیه، صربستان، اسپانیا، سوریه، تایلند، ترکیه، اکراین و ازبکستان هستند.

موضوع این جشنواره، نقد و نقد پذیری است، هنر کاریکاتور از جنبه های مختلف تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ارتباطی - رسانه ای و اقتصادی قابل بررسی است که با توجه به ضرورت پرداخت به مسائل روز، انجمن کاریکاتور تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جشنواره را برگزار کرده است.

این جشنواره با هدف آسیب شناسی و بیان هنرمندانه عوامل بازدارنده در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تبدیل گفتمان اقتصاد مقاومتی به گفتمانی غالب، مردمی و مطالبه گر و نگاه هنرمندانه به مقوله اقتصاد مقاومتی در جهت الگو سازی و ایجاد فرهنگ عمومی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور 43 کشور دنیا در سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 43 کشور دنیا در سیزدهمین جشنواره بین المللی کارتون تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید