آدینه شب، شب آدینه بود

به گزارش مجله فوتبال، روزنامه الاتحاد در گزارش خود از آخرین شرایط فارس آدینه با لقبشوالیه شجاع از او نام برد و مدعی شد در میان ستاره های امارات، فارس آدینه تعصب را به گونه ای دیگر معنی کرد.

آدینه شب، شب آدینه بود

امارات مدیون شوالیه شجاع

فارس آدینه به عنوان یکی از کلیدی ترین و در عین حال سرشناس ترین مهره های امارات در جام ملت ها دقیقه 90 بازی با استرالیا با برخورد مهاجم استرالیا تعادل خود را از دست داد و بیهوش روی زمین افتاد. در ابتدا تصور می شد او مثل سایر هم تیمی های خود در صدد وقت تلف کردن باشد اما با تاکید دروازه بان و دیگر بازیکنان امارات معین شد وضعیت او نامطلوب است.

نزدیک به چهاردقیقه زمان برد تا ریکاوری این بازیکن انجام و فارس آدینه دوباره هوشیاری خود را به دست بیاورد اما از آنجا که امارات تعویض های خود را انجام داده بود و با توجه به فشار شدید استرالیا احتیاج مبرمی به همه نفراتش برای حفظ فزونی در راه خلق حماسه بزرگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشت، فارس آدینه برخلاف نظر پزشک تیم ملی امارات به زمین بازگشت.

تصمیمی سخت و خطرناک چون می توانست آسیب های جدی مغزی برای این بازیکن به همراه داشته باشد و همین گونه نیز شد چون دو دقیقه بعد از این بازگشت،فارس آدینه دوباره زمین خورد و وضعیت وخیم تری پیدا کرد تا بلافاصله پزشک تیم امارات دستور به بردن این بازیکن به بیمارستان را صادر کرد. روزنامه الاتحاد در گزارش خود از آخرین شرایط فارس آدینه با لقبشوالیه شجاع از او نام برد و مدعی شد در میان ستاره های امارات، فارس آدینه تعصب را به گونه ای دیگر معنی کرد.

مدافع امارات دقایق و ساعات بعد از برد شیرین مقابل استرالیا را برخلاف هم تیمی هایش که در رختکن جشن گرفته بودند در بیمارستان و زیر دستگاه های تنفسی و مدرن گذراند تا وضعیت آسیب های مغزی احتمالی او آنالیز گردد.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "آدینه شب، شب آدینه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه شب، شب آدینه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید