تکذیب نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی

به گزارش مجله فوتبال، در پی طرح بعضی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک ضمن رد این ادعاها، از پیگیری حقوقی موضوع مطرح شده اطلاع داد.

تکذیب نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی

روابط عمومی بانک ملی با بیان این که این بانک بر خود وظیفه می داند به پاس اعتماد مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفاف سازی موضوع، مساله را پیگیری کند، به مجله فوتبال اعلام نمود: بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیر حضوری به موازات توسعه سرویس ها و زیرساخت های مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را هم همیشه مد نظر داشته است. از این رو، همیشه از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها، به روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است.

روابط عمومی این بانک با اشاره به این که پس از دریافت خبری مبنی بر نشت اطلاعات بعضی مشتریان، تیم های امنیت اطلاعات بانک ملی ایران و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش ادعا نسبت به آنالیز اطلاعات سامانه ها و استخراج آثار و تبعات محتمل نشت اطلاعات اقدامات لازم را انجام دادند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز آنالیز ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای مبنی بر صحت آن ادعا حاصل نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تکذیب نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید