ترامپ: شاید نتایج انتخابات ریاست جمهوری با چند ماه تاخیر اعلام گردد

به گزارش مجله فوتبال، رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر مخالفتش را با رای گیری به صورت پستی خاطرنشان کرد و مدعی شد، در آن صورت نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تا چند ماه پس از آن اعلام می گردد.

ترامپ: شاید نتایج انتخابات ریاست جمهوری با چند ماه تاخیر اعلام گردد

به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر بر ادعایش مبنی بر اینکه رای گیری پستی می تواند به تقلب منجر گردد تاکید نمود و گفت: تقلب در انتخابات در امسال میلادی که درگیر کروناویروس هستیم، بیشتر خواهد بود.

وی گفت: حالا به دلیل داشتن ویروس ما باید در خانه بمانیم و میلیون ها برگه رای در سراسر کشور توزیع گردد. میلیون ها میلیون برگه رای. می دانید این مساله باعث می گردد تا نتایج انتخابات را در عصر روز سوم نوامبر اعلام نکنند. دو ماه بعد نتایج اعلام می گردد.

ترامپ اضافه کرد، این یک مساله مهم است چون مسائل زیادی در این بازه زمانی اتفاق می افتد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت که کارزار انتخاباتی اش در چندین پفراینده دادگاهی به دنبال سرانجام دادن به رای گیری به صورت پستی است و اضافه کرد: رای گیری به صورت پستی و غیابی خوب است اگر که شما براساس یک فرایند تعیین عمل کنید.

اظهارات ترامپ در حالی مطرح می گردد که شواهدی دال بر تقلب گسترده به وسیله رای گیری به صورت پستی وجود ندارد.

پیشتر، ترامپ گفته بود که انتخابات 2020 به دلیل رای گیری پستی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به تعویق بیفتد اما خودش چنین اختیاری را ندارد. جو بایدن، رقیب انتخاباتی ترامپ در آوریل امسال میلادی پیش بینی نموده بود که رئیس جمهوری ممکن است کوشش کند تا انتخابات را متوقف کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: شاید نتایج انتخابات ریاست جمهوری با چند ماه تاخیر اعلام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: شاید نتایج انتخابات ریاست جمهوری با چند ماه تاخیر اعلام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید