برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان با طعم دود و سرما

به گزارش مجله فوتبال، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو بانوان درحالی برگزار گردید که بوی دود آتش سوزی چند روز پیش خانه تکواندو همچنان در سالن وجود داشت.

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان با طعم دود و سرما

به گزارش خبرنگار ورزشی مجله فوتبال، رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندوی بانوان صبح امروز (شنبه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار گردید. در رقابت های امروز حواشی وجود داشت که بخشی از آن ها به توضیح زیر است:

رقابت های انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندوی بانوان بزرگسال با حضور 23 تکواندوکار برگزار گردید که در خاتمه این رقابت ها 14 هوگوپوش جواز حضور به اردوی تیم ملی را به دست آوردند. این نفرات برای حضور در دو رویداد جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر خود را آماده می نمایند. رقابت های انتخابی تیم نوجوانان نیز جهت حضور در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی با حضور 16 تکواندوکار در ده وزن برگزار گردید.

با توجه به آسیب دیدگی زهرا علیزاده و ملیکا میرحسینی در تمرینات اردویی، این دو تکواندوکار در رقابت های درون اردویی تیم ملی امروز غایب بودند. مسابقات انتخابی در حالی برگزار گردید که بوی دود ناشی از آتش سوزی چند روز پیش خانه تکواندو در تمام فضای سالن به استشمام می رسید.

مسابقات تکواندوکاران با هوگو و کلاه های الکترونیکی برگزار گردید. به رغم روشن بودن سیستم های گرمایشی اما سالن مسابقه بسیار سرد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان با طعم دود و سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان با طعم دود و سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید