بروکراسی دست و پاگیر اداری صنایع و تولیدکنندگان را با مسائل زیادی روبرو نموده است

به گزارش مجله فوتبال، معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران گفت: بروکراسی دست و پاگیر اداری مسائل عدیده ای را برای صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ایجاد نموده است

بروکراسی دست و پاگیر اداری صنایع و تولیدکنندگان را با مسائل زیادی روبرو نموده است

به گزارش مجله فوتبال، جلسه آنالیز مسائل شرکت روغن نباتی پارس به ریاست امامی معاون هماهنگی امور مالی استاندار و با حضور عباسی فرماندار پیشوا برگزار گردید، در این جلسه امامی امین طی سخنانی بیان نمود: این کارخانه مبلغ 70 میلیارد از یکی از بانک ها تسهیلات دریافت نموده، اما بانک برای وصول طلب خود تمام املاک این کارخانه که شامل 300 میلیارد تومان می باشد را توقیف نموده است.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران ادامه داد: از طرفی این کارخانه برای توسعه و گسترش تقاضای انتقال به شهرک صنعتی پیشوا دارد، اما به دلیل توقیف ملک کارخانه از سوی بانک این انتقال با مشکل روبرو شده است.

وی اضافه کرد: بارها اعلام شده که بروکراسی دست و پاگیر اداری مسائل عدیده ای را برای صاحبان صنایع و فراوریکنندگان ایجاد نموده و بعضی اوقات یک کارشناس در روند کلی اعطای یک مجوز اخلال ایجاد می نماید.

امامی امین اظهار داشت: شهرک صنعتی پیشوا 1400 هکتار است که راهبرد استانداری تهران این است که این شهرک قطب کارخانجات صنایع غذایی باشد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری تهران یادآور شد: سال ها طول کشیده که برندی مثل پارس قو ساخته شده و در حال حاضر مدت هاست که روغن نباتی قو را در سبد مصرفی مردم جایی ندارد، نه بخاطر اینکه مردم به آن اقبالی ندارند بلکه این کارخانه با مسائلی روبرو است که مدتی است از فراوری باز مانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بروکراسی دست و پاگیر اداری صنایع و تولیدکنندگان را با مسائل زیادی روبرو نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروکراسی دست و پاگیر اداری صنایع و تولیدکنندگان را با مسائل زیادی روبرو نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید