بازگشت کماندار کامپوند به تیروکمان پس از 3 سال

به گزارش مجله فوتبال، عضو پیشین تیم ملی کامپوند دلیل بازگشت خود به تیروکمان را حضور در بازیهای آسیایی چین مطرح نمود.

بازگشت کماندار کامپوند به تیروکمان پس از 3 سال

مجید قیدی در گفت و گو با مجله فوتبال، اظهار کرد: بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا به علت یکسری مسائل شخصی چون امکان حضور در تیم ملی را نداشتم، تیروکمان را کنار گذاشتم و پس از سه سال دوباره فعالیت حرفه ای خود را با تیر زدن در لیگ برتر شروع کردم. هدفم این است که با شرکت در مسابقات انتخابی، دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از 3 سال دوری از تیروکمان، آیا شرایط رکوردتان در لیگ برتر راضی کننده بود یا خیر؟ اضافه نمود: در 3 سال گذشته چون کمانم را فروخته بودم، فرصت هیچ گونه تمرینی را در زنجان نداشتم و تازه تمرینات خود را با 2 جلسه تمرین در هفته برای شرکت در لیگ برتر شروع کردم که البته رکوردم در جریان مسابقات راضی کننده بود و افت زیادی نداشتم.

قیدی اعلام نمود: در حال حاضر هم به عنوان مربی تیم ناجا و هم بازیکن در لیگ برتر حضور دارم و در جدول رده بندی لیگ برتر جایگاه دوم را به خود اختصاص دادیم.

وی بعلاوه با اشاره به افت جایگاه کامپوند در رنکینگ دنیای نسبت به گذشته، اعلام نمود: در سال 2017 کامپوند ایران در رنکینگ دنیای جایگاه دوم را به خود اختصاص داده بود، اما الان این جایگاه افت پیدا نموده است، امیدوارم با شرکت در انتخابی تیم ملی که روز آدینه 10 دی در سایت تیروکمان برگزار می گردد، با دعوت به تیم ملی دوباره بتوانم به ارتقای جایگاه کامپوند ایران در دنیا یاری کنم.

قیدی در خاتمه گفت: هدف اصلی من بازیهای آسیایی چین و کسب مدال در این بازیهاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازگشت کماندار کامپوند به تیروکمان پس از 3 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کماندار کامپوند به تیروکمان پس از 3 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید