ایجاد جهت دوچرخه در معابر نبرد، افسریه و خاوران

به گزارش مجله فوتبال، مسیرهای دوچرخه سواری در منطقه 15 با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در میان شهروندان، حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی و ترافیک توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه در این منطقه اجرا می گردد.

ایجاد جهت دوچرخه در معابر نبرد، افسریه و خاوران

جهتهای دوچرخه سواری در منطقه 15 ایجاد خواهد شد.وحیدرضا محمدی شهردارمنطقه 15 دراین باره گفت: با هدف ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری در میان شهروندان، حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی و ترافیک توسعه جهتهای ویژه دوچرخه در این منطقه اجرا می گردد.

او ادامه داد: پروژه های توسعه محله ای با موضوع ارتقای سرانه جهت دوچرخه سواری در محله ها درحال اجراست. او بااشاره به ایجاد 4 جهت دوچرخه سواری در منطقه15 اضافه کرد: یک جهت دوچرخه سواری از شمال به جنوب خیابان نبرد به طول هزار و 400متر، حدفاصل خیابان های ده حقی تا خاوران با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجراست. جهت دیگری هم در خیابان احدی حدفاصل خیابان آل ابراهیم و امام رضا(ع) به طول 500 متر و جهت سوم هم در خیابان 15 متری چهارم افسریه، حدفاصل خیابان نیکوعمل، بین قصر فیروزه و خیابان شهید رحیمی به طول هزار و800 مترمربع به سرانجام رسیده و چهارمین جهت دوچرخه هم دور بوستان فجر به طول 300 متر تدارک دیده شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایجاد جهت دوچرخه در معابر نبرد، افسریه و خاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد جهت دوچرخه در معابر نبرد، افسریه و خاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید