امری و رد شایعات، اختلافی با اوزیل ندارم

به گزارش مجله فوتبال، سرمربی تیم فوتبال آرسنال با رد شایعات رسانه های انگلیسی بیان کرد اختلافی با ستاره آلمانی تیمش ندارد.

امری و رد شایعات، اختلافی با اوزیل ندارم

به گزارش مجله فوتبال و به نقل از ساکرنت، بعد از این که اخباری در رسانه های انگلیسی از اختلاف بین اونای امری و مسوت اوزیل منتشر شد، این مربی فرانسوی در نشست خبری خود قبل از بازی با نیوکاسل به صحبت درباره آن پرداخت و گفت : صادقانه باید این را بگویم که ما روابط خوبی با هم داریم. شاید رسانه ها و مردم چیز دیگری بگویند. کوشش خواهم کرد تا باعث اوزیل در تیم شوم. او می تواند با کیفیت و عملکردش به پیشرفت تیم نیز یاری کند و طبیعی است که چنین بازیکنی برای تیم مفید خواهد بود نه تنها من با اوزیل ، بلکه با تمام بازیکنان تیمم رابطه خوبی برقرار نموده ام.

مسوت اوزیل که از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی نموده است در رقابت های ملی غ ایب بود و به همراه آرسنال به تمرین پرداخت. در این رابطه سرمربی اسپانیایی توپچی های لندنی، گفت : شاید یک حس متفاوت برای اوزیل باشد، چون برای اولین بار به همراه تیمش نبود . او از تیم ملی خداحافظی نموده است و عادت داشت همراه آلمان باشد. من امیدوارم که او در این هفته بتواند بهترین عملکردش را برای ما نشان دهد.

آرسنال باید فردا شنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس در حالی به مصاف نیوکاسل برود که تیم لندنی بعد از دو باخت در ابتدای فصل، توانست دو دیدار بعدی خود را با برد به خاتمه برساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امری و رد شایعات، اختلافی با اوزیل ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری و رد شایعات، اختلافی با اوزیل ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید