افزایش فراوری خودرو در سایپا کلید خورد

به گزارش مجله فوتبال، خبرگزاری خبرنگاران- معاون برنامه ریزی جامع فراوری سایپا گفت: با تدوین برنامه فراوری و عرضه خودرو به بازار، افزایش فراوری خودرو در سایپا به اجرا درآمده و تیراژ روزانه محصولات سایپا 11 درصد افزایش خواهد یافت.

افزایش فراوری خودرو در سایپا کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مجله فوتبال، آقای مسعود پروین افزود: در دو ماه اخیر، برنامه فراوری محصولات سایپا همه روزه و حتی روز های خاتمهی هفته برقرار بوده که با افزوده شدن آمار مربوط به تکمیل خودرو های دارای کسری قطعه و تحویل خودرو های مشتریان، در روز های آینده تحولی محسوس را در زمینه عرضه خودرو به بازار شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به هماهنگی های اجرا شده با شرکت های زنجیره تأمین و شبکه قطعه سازی، توضیح داد: در زمینه افزایش فراوری محصولات سایپا، هماهنگی های لازم اجرا شده تا برنامه مدنظر گروه خودروسازی سایپا طی روز های آینده وارد فاز اجرایی خود گردد.

معاون برنامه ریزی جامع فراوری سایپا افزود: براساس آمار های موجود و برنامه تکمیل کاری، تعداد خودرو های دارای کسری قطعه در پارکینگ های سایپا به کمتر از 50 هزار دستگاه خواهد رسید که به طور روزانه و مستمر در حال تکمیل این خودرو ها و خروج از پارکینگ و تحویل به مشتریان هستیم که با این اقدام، بتوانیم التهاب بازار را کاهش داده و پاسخ گوی احتیاج مشتریان باشیم.

مسعود پروین گفت: با توجه به رشد آهنگ فراوری در گروه خودروسازی سایپا، برنامه فراوری ابتدای سال خود را تغییر دادیم و پیش بینی می کنیم تا خاتمه امسال، این گروه بیشترین مقدار فراوری خودرو از سال 97 تا به امروز را محقق خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش فراوری خودرو در سایپا کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فراوری خودرو در سایپا کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید