راه اندازی سیستم بلیط آنلاین برای بازدید از قاب دبی

به گزارش مجله فوتبال، بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی

حتما می دانید که به تازگی جاذبه ای تماشایی دیگری به جذابیت های دبی اضافه شده است: برج طلایی قاب دبی. دبی که همواره سعی می نماید در طراحی و معماری بناهایش در جهان حرف اول را بزند به تازگی سورپرایزی نو را رو نموده است؛ برجی طلایی با منظره 360 درجه که نوترین آسمان خراش دبی است و در منطقه زعبیل واقع شده است. این برج که بزرگ ترین قاب عکس جهانست با روکش طلایی پوشیده شده و جذابیت خارق العاده ای پیدا نموده است. امروز برای بازدید از قاب دبی سیستم صدور بلیط آنلاین راه اندازی شده تا بازدید از این قاب آسان گردد، در ادامه این خبر خبرنگاران را همراهی کنید.

راه اندازی سیستم بلیط آنلاین برای بازدید از قاب دبی

حدود 6 ماه است که از رونمایی تازهترین آسمان خراش دبی می گذرد، جاذبه ای مدرن و تازه نفس که مجذوب کنندهیت های دبی را بیشتر از قبل نموده است. طبیعیه که جاذبه های تازه با استقبال بینظیر جهانگردان روبرو شوند و صف های طولانی در مقابل آن ها تشکیل گردد، این برج هم از این قائده مستثنی نیست و در همین زمان کمی که از افتتاحش می گذرد هزاران نفر را به خود جذب نموده است. استقبال بینظیر جهانگردان از این برج باعث شده تا به تازگی برای بازدید از قاب دبی سیستم صدور بلیط های آنلاین راه اندازی گردد تا دیگر مشکل صف های طولانی و خسته نماینده حل گردد. چند روز پیش وب سایت و اپلیکیشن موبایلی قاب دبی در حضور مدیر کل شهرداری دبی راه اندازی شد تا از این به بعد بازدید از این جاذبه به آسانی انجام گردد و جهانگردان دیگر مشکل و دغدغه صف های طولانی را نداشته باشند.

با این امکان تازه دیگر از شدت ترافیک این منطقه کاسته می گردد و جهانگردان می توانند سر همان زمانی که دوست دارند از این جاذبه تماشا نمایند و هماهنگ با نواسانات آب و هوایی باشند. با این امکان تازه دیگر باجه های بلیط فروشی شلوغی گذشته را نخواهد داشت و جهانگردان برای بازدید از قاب دبی شرایط آسان تر و بهتری را تجربه می نمایند. این جاذبه آنقدر پرطرفدار است که از زمان رونمایی از آن در اول ژانویه سال تازه، حدود 500 هزار نفر جهانگرد از آن تماشا نموده اند.

اما نکته جالب برای بازدید از این آسمان خراش این است که این بلیط های آنلاین برای بچه ها و افراد سالخورده قیمت کمی دارد و کسانی هم که نیازهای ویژه دارند می توانند بازدیدی رایگان از آن داشته باشند. هر گونه اطلاعاتی که درباره بلیط های مجموعه و ساعات بازدید از آن ها بخواهید در سایت این برج موجود است. اگر وارد سیستم آنلاین خرید بلیط شوید می توانید اطلاعات قیمت بلیط، ساعت بازدید و همینطور تعداد بلیط های به جای مانده را به راحتی ببینید و خیلی سریع بلیط مرود نظرتان را انتخاب کنید. به گفته شهرداری دبی قیمت بلیط هایی که در محل صادر می شوند اصلا اضافه نمی شوند و تا به حال هیچ تصمیمی برای تغییر قیمت بلیط ها گرفته نشده است. بلیط بازدید از این برج را حتما از سایت یا اپلیکیشن معتبر آن تهیه کنید تا از اعتبار بلیط مطمئن شوید.

همواره جاذبه های تازه تاسیس و تازه مجذوب کنندهیتی خاص در میان جهانگردان دارند، درسته که سفر به دبی بدون بازدید از دبی مال و یا برج خلیفه معنی ندارد و این ها از معروف ترین جاذبه های دبی هستند اما در دل جاذبه های تازه هم مجذوب کنندهیتی هست که می تواند با جاذبه های معروف وارد رقابت شوند و خیلی زود به محبوبیت آن ها برسند. برج قاب عکس دبی یکی از مجذوب کننده ترین سازه های دبی است، بنایی که نظر بیشتر جهانگردان را به خود جلب نموده به طوری که آن ها می خواهند در سفر به دبی هر طور شده از این جاذبه تازه تاسیس هم تماشا نمایند. خیلی ها هم هستند که آنقدر تعریف این جاذبه تازه دبی را شنیده اند که سفری اختصاصی به دبی برای بازدید از آن ترتیب می دهند. دبی همواره در خلق جاذبه های متفاوت پیشرو بوده و همواره اولین جاذبه های متفاوت اولین بار در این شهر مدرن و لوکس رونمایی شده اند.

منظره 360 درجه این برج همان چیزی است که خیلی ها را عاشق این جاذبه تازه نموده است جایی که شهر دبی در زیر پایتان است و با یک نگاه، دنیایی از آسمان خراش ها نظرتان را به خود خیره می نماید. در این برج به غیر از منظره خیال انگیز، جاذبه های زیادی هم هست؛ در طبقه اول برج پا به موزه ای می گذارید که روایت گر داستان مجذوب کننده تکامل دبی است. دبی چگونه از یک روستای ماهی گیری به شهری لوکس و مقصد رویایی جهانگردان تبدیل شد؟ جواب این سوال در این موزه مجذوب کننده است. قاب دبی، آسمان خراش 150 متری دبی جاذبه تازه با ظاهری فرق دارد که به برج پرواز دبی معروفه و در منطقه زعبیل دبی به شکل یک قاب عکس بزرگ طلایی بنا شده است.

منبع: الی گشت

به "راه اندازی سیستم بلیط آنلاین برای بازدید از قاب دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سیستم بلیط آنلاین برای بازدید از قاب دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید