اصول آرایش برنزه

به گزارش مجله فوتبال، امروزه، آرایش برنزه نوعی آرایش محبوب و پرطرفدار بین خانم هاست. اگر می خواهید این مدل آرایش را اصولی یاد بگیرید، ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

اصول آرایش برنزه

آرایش برنزه نوعی آرایش شیک است که این روزها بین خانم ها هواداران زیادی دارد. اگر دوست دارید آداب این مدل آرایش را یاد بگیرید و نکات و تکنیک های لازم را بدانید، با ما همراه باشید. در این مطلب مجله فوتبال به شما یاد می دهیم به چه چیزهایی احتیاج دارید و باید چه کار کنید.

انتخاب رنگ در آرایش برنزه

برای این که آرایش صورت را آغاز کنید به نکات زیر دقت کنید:

  • مثل هر نوع آرایش دیگری، اول صورت تان را مرطوب کنید و ضد آفتاب بزنید؛ بعد بگذارید خوب جذب گردد.
  • حالا سراغ کرم پودر، پنکیک یا پودر برنزه ای بروید که یک تا دو درجه تیره تر از پوست خودتان باشد.

نکته: توجه داشته باشید اگر قبلا آفتاب نگرفته اید و رنگ پوست تان روشن است، نباید سراغ پودر برنزه نماینده یا کرم پودر خیلی تیره بروید. تفاوت رنگ بین گردن و پوست صورت باید کم باشد. اگر عجله دارید، زمان شما برای آرایش کردن کم است و در عین حال دلتان می خواهد برنزه شوید، مستقیم سراغ پودر برنزه بروید و زیر گونه ها، چانه، تیغه بینی و پیشانی را تیره کنید.

رژگونه مناسب

اگر وقت دارید کمی کرم پودر را روی سطح صورت پخش کنید یا پنکیک برنزه بزنید؛ بعد کانسیلری بزنید که به رنگ پوست خودتان نزدیک باشد. کانسیلر خیلی روشن آرایش برنزه شما را طبیعی نشان نمی دهد.

کمی پودر براق نماینده طلایی بردارید و روی برجستگی گونه ها بزنید. (این کار را در روز انجام ندهید. براق شدن برای شب مناسب است نه روز) برای روز سراغ رژگونه هایی با رنگ های مسی، هلویی و آجری بروید.

چشم ها در آرایش برنزه

استفاده از سایه یا مداد چشم مسی، بادامی و قهوه ای با این سبک آرایش، هماهنگی خوبی برقرار می نماید. برای طبیعی بودن و داشتن یک آرایش برنزه دخترانه، می توانید به جای کشیدن خط چشم فقط از ریمل به مقدار زیاد بهره ببرید.

انتخاب رژ لب مناسب

در آرایش برنزه استفاده از رنگ های ملایم رژ لب یا برق لب توصیه می گردد. رنگ های ملایم و مات آرایش برنزه را شیک می نمایند. البته در نهایت بستگی به سلیقه شما دارد؛ اگر دوست داشته باشید می توانید از رژ تیره هم بهره ببرید. استفاده از رژ لب های تیره و تند مثل قرمز آتشین برای مهمانی در شب و سرخابی برای عصرها مناسب تر است.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با انتخاب رنگ رژ لب، نکاتی درباره انتخاب رنگ رژ لب را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "اصول آرایش برنزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصول آرایش برنزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید