ارتقای امنیت رسالت ناجا است، ضرورت رضایتمندی مهمانان نوروزی

به گزارش مجله فوتبال، علی رضا آشناگر صبح دوشنبه در بازدید از پایگاه نوروزی امام علی (ع) نیروی انتظامی و در جمع فرماندهان ناجای استان سمنان ضمن بیان اینکه پلیس سهم بسزایی در شادمانی و دل خوشی مردم در نوروز دارد، ابراز کرد: رسالت نیروی انتظامی، کاری سخت و طاقت فرسا است که البته محدود به تأمین امنیت شهرها هم نمی شود و شاهد هستیم که پلیس در عرصه های مختلف حضور فعال دارد.

ارتقای امنیت رسالت ناجا است، ضرورت رضایتمندی مهمانان نوروزی

وی با بیان اینکه امروز کار پلیس برای مردم مرجعیت یافته است، ابراز کرد: پلیس امروز با ابزار و تکنولوژی جدید در خدمت مردم است.

ضرورت خدمت رسانی به مسافران و مهمانان

استاندار سمنان گفت: علی رغم همه مسائل و مسائل مختلف خوشبختانه شاهد هستیم که امروز مردم احساس امنیت دارند و این بسیار ارزشمند و مطلوب است. از سوی دیگر در ایام نوروز کار پلیس نیز مضاعف شده و همه جوانب را می بایست در نظر بگیرد.

آشناگر با بیان اینکه احساس امنیت به معنای این است که برای مردم زمینه ای را ایجاد کنیم که عادلانه فرصت بهره مندی از همه امکانات را داشته باشند، تاکید کرد: امروز نگاه مردم به پلیس، نگاهی توأم با اقتدار و مهربانی است لذا باید گفت رفتار همراه با عطوفت پلیس با مردم و بالعکس به تمام نیروی انتظامی تعمیم پیدا می کند.

وی افزود: تمام عوامل ناجا از پایور تا وظیفه می بایست کمک کنند تا مردم و مهمانان نوروزی و زائران رضوی در هنگام حضور در استان از خدمات پلیس احساس رضایت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارتقای امنیت رسالت ناجا است، ضرورت رضایتمندی مهمانان نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای امنیت رسالت ناجا است، ضرورت رضایتمندی مهمانان نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید