پدیده جام جهانی نوجوانان در آستانه حذف از آسیا

به گزارش مجله فوتبال، بازی قبل باران و این بار پنالتی از دست رفته باعث شدند تیم نوجوانان ایران نتیجه نگیرد. حالا تیمی که سال قبل نایب قهرمان آسیا گردیده در آستانه حذف از مرحله گروهی است.

پدیده جام جهانی نوجوانان در آستانه حذف از آسیا

به گزارش مجله فوتبال ، تیمی که سال گذشته نایب قهرمان آسیا شد و در جام جهانی هم درخشید حالا در آستانه حذف در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیاست.

تیم فوتبال زیر 16 سال ایران ظهر دوشنبه در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا در مالزی به مصاف هند رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به انتها رسید.قضاوت این مسابقه بر عهده محمد نظمی نصرالدین از مالزی بود که این داور در دقیقه 74 یک خطای پنالتی به سود ایران گرفت و ضربه بازیکن تیم ایران را دروازه بان هند به خوبی مهار کرد تا دو تیم امتیازهای این بازی را تقسیم نمایند.

با این نتیجه تیم ایران با یک امتیاز موقتاً در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته و حالا باید برای صعود به مرحله بعد علاوه بر پیروزی در بازی سوم مقابل ویتنام که چهارشنبه برگزار می گردد چشم به نتیجه سایر بازی ها بدوزد.

عباس چمنیان، سرمربی تیم ایران پس از این تساوی گفت:هند در این دیدار نمایش زیبایی نداشت. اگر می توانستیم در همان دقایق ابتدایی گل بزنیم همه چیز متفاوت می شد. ما در این بازی می توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم و بازی زیبایی را از خودمان به نمایش گذاشتیم. 3 امتیاز بازی را از دست دادیم ولی ما برای بازی آینده کاملا آماده هستیم.

همچنین بیبیانو فرناند سرمربی هند هم گفت:می دانستیم که بازی سختی مقابل ایران داریم چرا که دیدار آنها مقابل اندونزی را دیده بودیم. می دانستیم چون آنها در بازی اول شکست خورده اند، کار سختی داریم و همینطور هم بود. از کسب یک امتیاز خوشحالیم. احساس می کنم تیمم بهتر می گردد و موقعیت های گل بیشتری به دست می آورد بخصوص در اواخر مسابقه. امیدوارم این پیشرفت ادامه داشته باشد.

3-270

منبع: ایران ورزشی

به "پدیده جام جهانی نوجوانان در آستانه حذف از آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده جام جهانی نوجوانان در آستانه حذف از آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید