آل کثیر: سال جاری خیلی اذیت شدم، وقتی گل می زدم دوست داشتم فیکس بازی کنم

به گزارش مجله فوتبال، عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: در ابتدای فصل وقتی گل می زدم، دوست داشتم فیکس بازی کنم ولی این فرصت در طول فصل از من گرفته شد.

آل کثیر: سال جاری خیلی اذیت شدم، وقتی گل می زدم دوست داشتم فیکس بازی کنم

عیسی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی مجله فوتبال با اشاره به برد تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. خیلی خوشحالم که در این بازی گل زدم و دوست دارم در خصوص خودم صحبت کنم. من مدت ها بود که گل نمی زدم و آخرین گلی که سال جاری زدم در بازی با فولاد بود. از ابتدای این فصل شرایط سختی داشتم و خیلی ها این را می دانند.

وی با اشاره به روزهای سختی که پشت سر گذاشت، اضافه کرد: هیچ بازیکنی دوست ندارد روی نیمکت بنشیند. من گل زدم و توقع داشتم که فیکس بازی کنم، اما این فرصت به من داده نشد. یک بازیکن تا اندازه ای صبر و تحمل دارد. وقتی مهاجمی خوب کار می نماید و نیمکت نشین می گردد، ناخودآگاه از لحاظ روحی و روانی به هم می ریزد و من با این شرایط روبرو شدم. البته هر مربی هم برای خودش ایده ای دارد و من مجبور بودم با این شرایط کنار بیایم.

آل کثیر درباره اینکه آیا آن موقع با مجید جلالی در خصوص این مسائل صحبت نموده بود یا نه، گفت: من با سرمربی تیم صحبت کردم. هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد، اما من هم وقتی گل می زدم دوست داشتم که در ترکیب ثابت بازی کنم. وقتی مهاجم چند بازی پشت سر هم به میدان برود، شرایط خوبی پیدا می نماید، اما من روزهای سختی را تجربه کردم.

مهاجم پیکان در سرانجام حرف هایش اظهار داشت: سال جاری خیلی اذیت شدم، در نفت تهران مسائل اقتصادی تمرکزم را به هم ریخت و سال جاری هم طور دیگری اذیت شدم. با این حال هیچ وقت ناامید نشدم و حتی اضافه تمرین کردم تا خدا جواب زحماتم را بدهد. برادر و مربی اختصاصی ام نیز در این راه کمکم کردند که باید از آنها تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آل کثیر: سال جاری خیلی اذیت شدم، وقتی گل می زدم دوست داشتم فیکس بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: سال جاری خیلی اذیت شدم، وقتی گل می زدم دوست داشتم فیکس بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید