لطمه ای که استقلال به قلعه نویی زد، حرکت سرمربی سپاهان روی لبه تیغ

به گزارش مجله فوتبال، تیم فوتبال سپاهان اصفهان می توانست از باخت تراکتورسازی تبریز مقابل سپیدرود رشت استفاده کند تا فاصله خود با صدر جدول را به حداقل برساند. با این حال زردپوشان اصفهانی مقابل استقلال تهران با یک گل شکست خوردند تا با یک پله سقوط در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.

لطمه ای که استقلال به قلعه نویی زد، حرکت سرمربی سپاهان روی لبه تیغ

سپاهان اصفهان در حالی از کورس قهرمانی عقب ماند که این تیم در ابتدای فصل با جذب امیر قلعه نویی و هر آنکه این مربی نامدار خواست خودش را به عنوان مدعی جدی قهرمانی معرفی کرد.

پرافتخارترین باشگاه فوتبالی ایران در ابتدای فصل شش بازیکن و در نیم فصل هم محسن مسلمان، محمد ابراهیمی، مهدی زاده، محمد مسلمی پور و علی قربانی را در اختیار گرفت تا قلعه نویی بی هیچ بهانه ای برای قهرمانی بجنگد.

با این حال سپاهان در نیم فصل دوم نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. باخت این تیم مقابل سایر مدعیان قهرمانی نظیر استقلال تهران و تراکتورسازی باعث شد تا طرفداران اصفهانی کمتر از قبل شعار حالا حالا قهرمانیم سر دهند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در ابتدای فصل بارها در مصاحبه های خود به صراحت اعلام نمود: سپاهان را برای قهرمانی می بندد و بازیکنان جدید این تیم نیز با نظر مستقیم قلعه نویی جذب شده اند.

تیمی که حالا با آرزوی قهرمانی در لیگ برتر چند گام فاصله گرفته است تا شرایط برای امیر قلعه نویی هم سخت تر از گذشته گردد.

در اصفهان همه از قلعه نویی انتظار قهرمانی دارند. تیمی که بهترین شرایط را در چند سال اخیر از لحاظ بازیکن داشته است اما روند نزولی خود در هفته های اخیر را ترک نکرده است تا ژنرال لیگ برتر روی لبه تیغ قدم بزند.

از اصفهان خبر می رسد مسئولان بلند مرتبه کارخانه فولاد مبارکه تنها به قهرمانی راضی هستند و اگر نتوانند با قلعه نویی به این عنوان برسند پرونده حضور مربی خارجی توانمند را باز می نمایند.

با این حال باید دید قلعه نویی در ادامه رقابت های لیگ برتر چه نتیجه ای خواهد گرفت تا بتواند حضور خود در سپاهان را تمدید کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لطمه ای که استقلال به قلعه نویی زد، حرکت سرمربی سپاهان روی لبه تیغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطمه ای که استقلال به قلعه نویی زد، حرکت سرمربی سپاهان روی لبه تیغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید