تئاتر

آشنایی با شماری از بهترین دیدنی های کشور مالزی

مالزی ترکیبی از فرهنگهای متنوع و جوامع محلی بومی، مالایی، هندی و چینی و بعلاوه میراث استعماری هست. این کشور جایی است که بزرگراههای بزرگ، شهرها و جنگلهای سرسبز را به هم متصل می نماید؛ جایی هست که فروشندگان خیابانی در کنار آسمان خراش ها بساط پهن نموده...

18 فروردین 1402

بیوگرافی بهاره رهنما

از جمله آثاری که بهاره رهنما در آنها نقش آفرینی نموده می توان به عناوینی همانند گیسو، دایره زنگی، پاستاریونی، افعی، آشنایی با لیلا، 360 درجه، اژدر، آینه بغل، ساخت ایران، آرسنیک و تور کهنه، توفیق اجباری، سن پطرزبورگ، بعد از ظهر سگی سگی، ورود آقایان...

12 مهر 1401

فیلم برگمان برای تلویزیون ساخته می گردد

فیلم بی وفا که اینگمار برگمان چهره شهیر سوئدی نویسنده فیلمنامه اش بود، این بار در قالب یک سریال تلویزیونی ساخته می گردد.

3 مرداد 1401

اکبر یادگاری هنرمند قدیمی تئاتر درگذشت

مرتضی درویش، کارگردان جوان تئاتر که قرار بود امسال نمایشی را با همکاری این هنرمند قدیمی اجرا کند، با اعلام خبر درگذشت او گفت: آقای یادگاری هفته گذشته در آلمان فوت کردند و دیروز، جمعه 26 فروردین در شهر کلن به خاک سپرده شدند.

29 خرداد 1401

آخرین شرایط جسمانی محمدکاسبی در بیمارستان

محمد کاسبی با بهبود نسبی شرایط جسمی اش به بخش بیمارستان منتقل شد.

22 اردیبهشت 1401

جاذبه های گردشگری کرواسی

کشور کرواسی یکی از کشورهای منطقه بالکان می باشد. این کشور جزو کشورهای پیشرفته بوده و از ثبات مالی نسبی برخوردار است. به طور حتم می دانید مرکز کرواسی کجاست زیرا نام آن یعنی زاگرب را زیاد شنیده اید.

25 دی 1400

کدام گروه های شغلی مجاز به فعالیت هستند؟

ممنوعیت تردد جاده ای از ظهر امروز در سراسر کشور اجرا می شود. همچنین در تعطیلات 6 روزه پیش رو در سراسر کشور تنها گروه های شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

27 مرداد 1400

بهروز نشان: مستند عصای گمشده تا سالها می ماند، چون اصالت دارد

تهران (پانا) - در روزهای کرونازده سینما و تئاتر یک فیلم از نوع مستند و از جنس هنر و تجربه فستیوال های بین المللی را با موفقیت درمی نوردد و از اکرانی به اکران دیگر می رود و حالا به ایستگاه اکران آنلاین رسیده است. مستندی که علی رغم اینکه عنوان عباس کیارستمی...

15 اردیبهشت 1400

بهترین مدارس فیلمسازی آمریکا کدامند؟

آیا به فیلمسازی علاقه دارید و در فکر تحصیل در خارج از کشور هستید؟ پس این مقاله از خبرنگاران را از دست ندهید و با مهم ترین مدارس فیلمسازی آمریکا آشنا شوید.

18 فروردین 1400

بیوگرافی جواد خیابانی گزارشگر ورزشی صدا و سیما

جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 در شهر کرج است و فعالیت خود را از سال 1373 در تلویزیون آغاز کرد. وی دارای یک فرزند دختر به نام نگار خیابانی است.

4 اسفند 1399

بیوگرافی اصغر فرهادی، سینماگر پرافتخار ایران و دنیا

اصغر فرهادی متولد 17 اردیبهشت 1351 در خمینی شهر اصفهان است. وی دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی تاتر بوده و تنها کارگردان ایرانی است که توانسته دوبار برنده جایزه اسکار گردد. از ساخته های او می توان به فیلم های درباره الی، جدایی نادر از سیمین،...

1 اسفند 1399

بهزاد فراهانی داستان زندگی اش را نوشت

بهزاد فراهانی از انتشار نخستین کتاب خود در حوزه ادبیات داستانی اطلاع داد و گفت: برای نخستین بار اعلام می کنم که به تازگی پا را از ادبیات نمایشی فراتر گذاشته و به سمت ادبیات داستانی رفته ام و کتاب پنجاه و پنج داستان کوتاه را که توضیح زندگی خودم از کودکی...

25 آذر 1399

خبرنگاران بازگشت هفت اقلیم؛ صدای رسای هنر ایران

تهران- خبرنگاران- همزمان با روز چهارم خرداد برنامه هفت اقلیم با موضوع توجه به فرهنگ و هنر ایران زمین از رادیو پخش خواهد شد.

4 مرداد 1399

تخصیص 80میلیارد ریال اعتبار برای حوزه زیرساختی شهرسوخته

مدیر پایگاه میراث جهانی شهرسوخته گفت: در دو سال اخیر حدود 50 میلیارد ریال از منابع ملی در معاونت میراث فرهنگی کشور و حدود 30 میلیارد ریال از منابع استانی در حوزه زیرساختی معاونت سرمایه گذاری برای شهر سوخته و حریم منظر آن اعتبار تخصیص داده شده است.

21 تیر 1399

ریشی کاپوربازیگر مشهور سینمای هند درگذشت

ریشی کاپور از معروف ترین هنرپیشه های سینمای هند در سن 67 ساالگی و بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

7 تیر 1399

جریمه 124 نفر به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان

مقامات قزاقستان تعدادی از ساکنان این کشور را به خاطر نقض رژیم شرایط فوق العاده در نورسلطان را جریمه کردند.

25 اردیبهشت 1399

پاک نیت: حکایت های کمال، دوران کودکی ام را برایم تداعی کرد

بازیگر سریال حکایت های کمال گفت: تک تک سکانس های سریال حکایت های کمال برایم جذابیت داشت، چراکه خودم نیز در دهه چهل مانند کمال کودکی 8 یا 9 ساله بودم و به نوعی برایم یادآور کودکی خودم بود.

13 بهمن 1398

خاطره بازهای سینما برای تماشای این تئاتر دعوت شدند

این نمایش برای تمام کسانی که خاطره ای با سینما دارند دوست داشتنی خواهد بود؛ یعنی مردان و زنانی که مویی سفید کرده اند. ما از کازابلانکا و قیصر قصه گفتیم تا دختر پسرهای دهه 70 ای و80 ای که جوکر و ماهی،گربه را دوست دارند.

28 دی 1398

کیت بلانشت؛ متخصص در نقش زنان تنها و ظالم

خبرنگاران: کیت بلانشت، بازیگر مشهور استرالیایی 14 می سال جاری 50 ساله شد. او پس از دو دهه ایفای نقش در حدود 40 فیلم، امروز یکی از مهم ترین، مشهورترین و البته گرانترین بازیگران هالیوود به شمار می رود. او علاوه بر اینکه یکی از پرافتخارترین بازیگران زن محسوب...

15 مرداد 1398

لازمه توسعه اقتصاد آذربایجان شرقی، اهتمام ویژه به صنعت گردشگری، شروع پیروز میراث فرهنگی در نیل به اهداف توسعه گردشگری با تکیه بر تبریز 2018

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی لازمه توسعه اقتصاد استان را اهتمام ویژه به صنعت گردشگری بیان کرد.

27 خرداد 1398
تعداد: (21)