پاک نیت: حکایت های کمال، دوران کودکی ام را برایم تداعی کرد

به گزارش مجله فوتبال، بازیگر سریال حکایت های کمال گفت: تک تک سکانس های سریال حکایت های کمال برایم جذابیت داشت، چراکه خودم نیز در دهه چهل مانند کمال کودکی 8 یا 9 ساله بودم و به نوعی برایم یادآور کودکی خودم بود.

پاک نیت: حکایت های کمال، دوران کودکی ام را برایم تداعی کرد

به گزارش گروه رسانه های مجله فوتبال، محمود پاک نیت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با میزان ، پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال حکایت های کمال به تهیه کنندگی محسن شایان فر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی را هر شب از شبکه دو سیما در حال پخش دارم و همچنین مشغول بازی در سریال تاریخی جشن سر برون به تهیه کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی هستم.

وی در خصوص سریال جشن سربرون اظهار کرد: سریال جشن سربرون درباره زندگی عشایر قبل از انقلاب اسلامی است که ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می کشد، این سریال به دوران مظفرالدین شاه و پیروزی مشروطه خواهان بر می شود.

وی به همین دلیل ادامه داد: جشن سربرون درباره جشنی است که پس از خاتمه بافت یک قالی برگزار می شود، به این صورت که وقتی بافت قالی تمام شد آن را از بالای دار می برند و به اصطلاح می گویند سر قالی را می بریم، این رسم محور قصه سریال جشن سربرون است.

بازیگر سریال جشن سر برون ابراز کرد: من در سریال جشن سربرون نقش یکی از خان های فارس را بازی می کنم، این سریال توسط سیما فیلم و برای شبکه یک سیما آماده می شود و تقریبا سه ماه از شروع ضبط آن گذشته و تا یک سال دیگر فیلمبرداری این مجموعه به طول خواهد انجامید که البته من در تمام این یک سال درگیر این مجموعه تلویزیونی نخواهم بود.

وی پیرامون تجربه همکاری خود با مجتبی راعی کارگردان سریال جشن سربرون اظهار کرد: این هشتمین تجربه همکاری من با مجتبی راعی است و آشنایی ما با یکدیگر به سال 1372 باز می شود و من همیشه از کار کردن با او لذت می برم، چراکه نویسنده بسیار خوب و فکوری است و از نظر اخلاقی نیز بسیار دوست داشتنی و به معنای واقعی کلمه کار خودش را بلد است .

وی در خصوص سریال حکایت های کمال و نقش خود در این سریال اظهار کرد: سریال حکایت های کمال روایتی از دهه چهل است که در 150 قسمت بر اساس 150 داستان از کتاب حکایت های کمال نوشته شده، شخصیت اصلی سریال حکایت های کمال یک پسربچه محصل به نام کمال است و فضای فیلم حول کمال و اهالی محل زندگی او می چرخد و من در این سریال نقش پدر کمال را بازی می کنم که بیشتر اتفاقات در خانه پدری کمال رخ می دهد .

پاک نیت درباره تجربه همکاری خود با قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سریال حکایت های کمال اظهار کرد: 18 سال پیش در فیلم سینمایی بی تو تنهایم افتخار همکاری با وی را داشتم و این کار دومین همکاری ما محسوب می شود، صلح میرزایی از جمله کارگردان های توانمندی است که فیلم های سینمایی زیادی ساخته است .

این بازیگر تلویزیون پیرامون پشت صحنه سریال حکایت های کمال اظهار کرد: صمیمیت بسیار خوبی در پشت صحنه سریال حکایت های کمال وجود داشت و همه عوامل مانند یک خانواده بودیم و آنقدر صداقت، صمیمیت، دوستی و حسن نیت در اینکار بود که اکنون من وقتی بازدهی و موفقیت کار را که می بینم معتقدم نتیجه همین صمیمیت و دوستی در پشت صحنه است.

بازیگر سریال حکایت های کمال در ادامه پیرامون بازخورد های مردم به این سریال افزود: بازخورد های بسیار خوبی از این سریال دریافت کردم چه افراد پا به سن گذاشته که این دوران را دیده بودند و چه جوان ها و نوجوان هایی که دهه چهل را ندیده بودند اظهار رضایت می کردند و کار را دوست داشتند .

وی در خصوص علت پذیرش نقش پدر کمال در سریال حکایت های کمال ابراز کرد: تا به حال مجموعه ای به این سبک که دهه چهل را با طنزی جذاب و زیبا روایت کند را کار نکرده بودم به همین خاطر تک تک سکانس ها برایم جذابیت داشت، چراکه خودم نیز در دهه چهل مانند کمال کودکی 8 یا 9 ساله بودم و چون خودم این دوران را پشت سر گذاشتم به نوعی برایم یادآور کودکی خودم بود و همچنین قصه سریال نیز برایم بسیار دل نشین بود که آن را پذیرفتم .

منبع:میزان

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاک نیت: حکایت های کمال، دوران کودکی ام را برایم تداعی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک نیت: حکایت های کمال، دوران کودکی ام را برایم تداعی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید