استارتاپ

اولین نشست علمی سیمنار علمی نوآوری، کارآفرینی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

اولین نشست علمی سیمنار علمی نوآوری، کارآفرینی با رویکرد کارآفرینی نوآورانه، به همت دانشگاه صنعتی اصفهان، 28 اردیبهشت برگزار می شود.

10 تیر 1401

مشارکت 43 انجمن علمی و پژوهشی در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی

عضو ستاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: همه گروه ها، هسته ها و ایده های رسیده به دبیرخانه این رویداد، مساله محور، خلاقانه و در راستای حل مسائل و مسائل جامعه است.

9 اردیبهشت 1401

قولها و وعده های رییس تازه بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بدون تردید سازمان بهزیستی کشور از معدود ارگانهایی است که مرز جهان و آخرت را در آن بسیار نزدیک می بینیم، گفت: کوشش خواهم کرد با آینده نگری، هم افزایی اندیشه ها و کار و کوشش حداکثری، الگوی ایرانی اسلامی خدمت و حمایت...

6 آذر 1400

3 استراتژی پایدارسازی کسب وکار ها

فشار ها برای پایدارسازی فعالیت ها به حداکثر رسیده است. اما کسب وکار ها چگونه می توانند سرعت حرکت خود به سمت پایداری را افزایش دهند؟ همچنین این دگردیسی چگونه می تواند برای آن ها فرصت و درآمد داشته باشد؟

4 آذر 1399

مدیریت هوشمند کرونا باید در چهارچوب ذهنی مدیران و سیاست گذاران شکل بگیرد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه هوشمندی باید در چهارچوب ذهنی مدیران و سیاست گذاران شکل بگیرد، گفت: مدیریت هوشمند کرونا در کشور، باعث کنترل اپیدمی کووید 19 و کاهش تأثیرات منفی این بیماری می گردد.

1 مهر 1399

دانشجویان کارآفرین سفیر دانشگاه علامه طباطبایی می شوند

رئیس مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویانی که در حوزه کارآفرینی ایده ارائه داده و استارتاپی راه اندازی کنند، برگزیده شده و نفر اول آنها به عنوان سفیر دانشگاه در حوزه کارآفرینی معرفی خواهد شد.

5 دی 1398

چهارمین همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران برگزار می گردد

گردهمایی فعالان و علاقه مندان استارتاپی، شرکت های دانش بنیان،صنایع خلاق و نوآور، چهارشنبه 27 آذر ماه با عنوان یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می گردد.

6 آذر 1398

4 پهپاد ایرانی رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، رویداد ارائه توانمندی های کشور در حوزه فناوری های مرتبط با پهپاد از دیروز در صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است که امروز به پایان می رسد.

26 مهر 1398

فروش و صادرات 90 میلیاردی شرکت های دانش بنیان در سال 1397

معاون تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر این که در حال حاضر تعداد شرکت های دانش بنیان از 4400 شرکت فراتر رفته است، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال 1397 فروش محصولات دانش بنیان این شرکت ها حدود 90 میلیارد تومان بوده است.

9 مرداد 1398

این نی را بجوید و دوباره بهره ببرید

یک استارتاپ سنگاپوری یک نی فراوری نموده است که قابل استفاده مجدد است.

18 فروردین 1398