7 خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران/بوشهر رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گفت: با اقدام به موقع، عملیات امداد و نجات 7 خدمه موتور لنج باری با موفقیت انجام شد.

7 خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند

حجت خسروی رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: ساعت 4:30 دقیقه در پی اعلام اضطرار از سوی موتور لنج باری که از مبدا شارجه به سمت آبادان در حرکت بود با مرکز فرعی جست وجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر نقص فنی و آبگرفتگی شدید و احتمال غرق شدن، بلا فاصله هماهنگی لازم انجام شده و شناور ناجی 18 به موقعیت اعزام شد.

وی اضافه نمود: با رسیدن شناور ناجی18 به موقعیت تعیین شد لنج حادثه دیده به صورت نیمه غرق است و خدمه لنج نیز از سوی یکی از موتور لنج هایی که در منطقه بوده نجات پیدا نموده اند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح نمود: شناور ناجی 18 به منظور تعیین شدن محل دقیق غرق شدن موتور لنج، نفرات نجات یافته را تحویل واحد ندسا کرد و خود در منطقه حضور داشت و درساعت 8:30 دقیقه پس از ثبت نهایی موقعیت موتور لنج غرق شده به سمت پایگاهش در اسکله پارس حرکت کرد.

انتهای یپام

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "7 خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 خدمه موتور لنج باری از خطر مرگ نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید