کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران/خراسان رضوی با مصوبه هیئت وزیران، بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و به عنوان سی امین شهرستان استان خراسان رضوی معرفی شد.

کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد

براساس جلسه هیئت وزیران در جلسه سیزدهم آذرماه 1398 به پیشنهاد وزارت کشور بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و مقرر شد مرکز دهستان بالا ولایت بخش مرکزی شهرستان کاشمر به روستای قوژد و مرکز دهستان برکوه بخش کوهسرخ به روستای ایور تغییر کند.

همچنین مقرر گشت دهستان قلعه بالا در شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای قلعه بالا و دهستان رزق آباد در بخش مرکزی شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای رزق آباد باشد.

دهستان کوه سفید به مرکزیت روستای تولا در شهرستان و بخش فرح دشت به مرکزیت روستای قلعه بالا در شهرستان کاشمر ایجاد می گردد، بخش بررود نیز به مرکزیت روستای طرق از ترکیب دهستان های تکاب و بررود در شهرستان کاشمر و شهرستان کوهسرخ به مرکزیت شهر ریوش از ترکیب بخش مرکزی به مرکزیت شهر ریوش شامل دهستان های برکوه و کوه سفید و بخش بررود ایجاد می گردد.

به گزارش مجله فوتبال؛ شهرستان کوهسرخ بر اساس آمار سال 1395 حدود 25 هزار نفر جمعیت و شهر ریوش مرکز این شهرستان 5700 نفر جمعیت داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید