پنجمین جدال سرخابی ها در جام حذفی

به گزارش مجله فوتبال، سرخابی های مرکز باید برای پنجمین بار در جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند و بد نیست پیش از این جدال حساس به تاریخچه تقابل های این دو تیم نگاهی بیاندازیم.

پنجمین جدال سرخابی ها در جام حذفی

به گزارش مجله فوتبال، با قرعه کشی انجام شده در سازمان لیگ فوتبال ایران، هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی، رقبای خود را در این مرحله شناختند و در حساس ترین دیدار، تیم های استقلال و پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

این پنجمین جدال سرخابی های مرکز در جام حذفی مقابل یکدیگر است که در قالب شهرآورد نود و ششم برگزار خواهد شد. در چهار دیدار قبلی دو برد برای پرسپولیس و دو پیروزی برای استقلال به ثبت رسیده است.

19 اسفند 1367: مرحله یک چهارم نهایی

پرسپولیس 0-0 استقلال(4-2)

این دیدار در حالی برگزار شد که در ضربات پنالتی، پرسپولیس با نتیجه چهار بر 2 از سد رقیب سنتی خود گذشت و به دور نیمه نهایی رسید.

20 تیرماه 1378: فینال

پرسپولیس 2-1 استقلال

مهدی هاشمی نسب در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی پرسپولیس را پیش انداخت اما این گل به وسیله سهراب بختیاری زاده در دقیقه 50 جبران شد. با این وجود افشین پیروانی در دقیقه 85 زننده گل پیروزی و قهرمانی سرخپوشان بود.

18 آذرماه سال 1390: مرحله یک چهارم نهایی

استقلال 3-0 پرسپولیس

بازی در 90 دقیقه وقت معمول گلی در بر نداشت اما در اوقات اضافه مجتبی جباری دو بار در دقایق 96 و 98 گل زد و در ادامه اسماعیل شریفات در دقیقه 106 گل سوم را به ثمر رساند.

5 شهریور 1399: نیمه نهایی

استقلال 2-2 پرسپولیس (4-1)

دقیقا همین دو سرمربی فعلی هدایت ودو تیم را به عهده داشتند. مهدی قایدی(4) و محمد دانشگر(93) برای استقلال و بشار رسن(49) به همراه علی علیپور(88) برای پرسپولیس گلزنی کردند و در ضربات پنالتی این آبی پوشان بودند که به پیروزی 4-1 رسیدند.

حالا برای سومین بار این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف هم بروند. در دو رویارویی قبلی یک برد برای هر کدام از تیم ها به ثبت رسیده است.

فقط یک مسابقه از چهار مسابقه قبلی در 90 دقیقه به اتمام رسیده و نیمی از بازی ها در ضربات پنالتی برنده اش مشخص شده است. باید دید این بار جدال یحیی و فرهاد به کجا منجر خواهد شد و کدام یک از دو تیم در جام حذفی از نظر برد از دیگری سبقت می گیرد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

به "پنجمین جدال سرخابی ها در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین جدال سرخابی ها در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید