مشخصات لپ تاپ گیمینگ MSI لو رفت؛ پردازنده i9 به همراه RTX 2080 Super!

به گزارش مجله فوتبال، به لطف گزارشی که یکی از افشاگران منتشر نموده، اکنون اطلاعات سخت افزاری یکی از قوی ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ جهان یعنی MSI GS66 Stealth 10SG را در اختیار داریم.

مشخصات لپ تاپ گیمینگ MSI لو رفت؛ پردازنده i9 به همراه RTX 2080 Super!

یکی از افشاگران که با نام کاربری momomo-us@ در توییتر فعالیت می نماید و اتفاقا یکی از خرده فروشان اهل هنگ کنگ نیز هست، نام این لپ تاپ را به همراه مشخصات فنی آن منتشر کرد. اینطور که به نظر می رسد این شخص توزیع کننده رسمی محصولات MSI نیز به حساب می آید و لذا اطلاعات بدست آمده به احتمال بسیار زیاد درست هستند.

با توجه به مشخصات سخت افزاری که در این لپ تاپ شاهد هستیم، به نظر می رسد به زودی دنیای گیمینگ با یکی از بهترین کامپیوتر های قابل حمل آشنا خواهد شد! اکنون لپ تاپ های مجهز به پردازنده های نسل 4000 رایزن در بسیاری از شهرهای آمریکا به فروش می رسند و نوبتی هم باشد نوبت اینتل است تا با پردازنده های نسل 10، خودی نشان دهد! باید دید آیا این پردازنده های 14 نانومتری می توانند در برابر نسل 7 نانومتری AMD دوام بیاورند یا خیر.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، MSI GS66 Stealth 10SG از ابعاد 0.8 × 9.8 × 14.1 اینچ (19.8 × 248 × 358.3 میلی متر) و وزن 2.1 کیلوگرم بهره می برد. اندازه نمایشگر این محصول 15.6 اینچ است که از وضوح FHD، زمان پاسخ گویی 3 میلی ثانیه و رفرش ریت حیرت انگیز 300 هرتز بهره می برد! این شاید بیشترین مقداری باشد که در یک محصول گیمینگ مانند لپ تاپ بکار رفته است!

GS66 Stealth 10SG از یک گرافیک RTX 2080 Super Max-Q بهره می برد و به 3072 هسته CUDA و 8 گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 با سرعت 14 گیگابیت بر ثانیه مجهز شده که برای این میزان رفرش ریت و همچنین اجرای بازی های روز با بالاترین کیفیت ممکن، فراتر از کافی به نظر می رسند.

در بخش پردازنده نیز شاهد حضور Core i9-10980HK هستیم که از 8 هسته و 16 رشته بهره می برد. این تعداد هسته و رشته دقیقا مشابه با i9-9980HK هست اما اینبار به جای افزایش تعداد هسته ها، اینتل سعی نموده سرعت کلاک را افزایش دهد. اینطور که گفته می گردد، سرعت این پردازنده جدید در حالت پایه به 2.5 و در حالت Thermal Velocity بوست به 5.3 گیگاهرتز می رسد!

انویدیا ماه بعد دست کم 6 کارت گرافیک گیمینگ جدید مخصوص لپ تاپ را معرفی می نماید!

مشخصات فنی به نسبت مناطق عرضه متفاوت است اما این مدلی که توسط شخص یاد شده مورد آنالیز نهاده شد، دو ماژول 16 گیگابایتی حافظه رم DDR4 با سرعت 2666 مگاهرتز در اختیار دارد که در کنار 2 ترابایت حافظه SSD از نوع PCIe M.2، بالاترین سرعت ممکن را برای این لپ تاپ به ارمغان می آورند! نکته جالب اما جایی است که MSI برای کاربران دو اسلات حافظه دیگر نیز در نظر گرفته تا در صورت احتیاج، بتوان میزان حافظه را به 64 گیگابایت افزایش داد. با وجود دو اسلات M.2 دیگر هم امکان راه اندازی دستور RAID 0 در سیستم وجود دارد.

گفته می گردد لپ تاپ MSI GS66 Stealth 10SG قرار است با یک سیستم خنک کننده بسیار قدرتمند که تحت عنوان CoolerBoost Trinity شناخته می گردد در دسترس کاربران قرار گیرد. یکی از مزیت های سری GS لپ تاپ های MSI دقیقا همین سیستم خنک کننده بود که به ادعای این شرکت می تواند تا 30 درصد فشار هوای بیشتری فراوری کند. این سیستم خنک کننده جدید اما گرمای پردازنده و گرافیک را به وسیله 7 لوله خنک کننده منتقل نموده و آن ها را با سه فن قدرتمند خنک می نماید. به گفته MSI، خنک کننده جدید می تواند از نسل قبل 15 درصد جریان هوای بیشتری را وارد سیستم کند تا از این طریق نگرانی بابت گرم شدن سیستم وجود نداشته باشد.

از آن جایی که محصول یاد شده یک لپ تاپ گیمینگ است، باید انتظار وجود یکی از بهترین کیبوردهایی را در آن داشته باشیم که MSI تا کنون در یک محصول استفاده نموده. به نظر می رسد این شرکت میخواهد به یاری شرکت نام دار SteelSeries، کیبوردی را برای GS66 Stealth 10SG طراحی کند که هر کلید آن از نور RGB بهره می برد!

باتری 4 سلولی 99 وات-ساعتی، بلندگوهای دو واتی Dynaudio Duo Wave، پشتیبانی از وایفای پرسرعت نسل 6، HDMI 2.0، یک پورت Thunderbolt 3، یک پورت USB 3.2 Type-C و در نهایت دو پورت USB 3.2 Type-A، از دیگر قابلیت های این لپ تاپ به شمار می فرایند که خب واقعا جای هیچ چیز دیگری در این بین خالی نیست!

لپ تاپ MSI GS66 Stealth 10SG با احتساب ارزش دلار هنگ کنگ، 32999 دلار قیمت دارد که معادل است با 4.255 دلار به پول آمریکا! انتظار برچسب قیمتی جز این هم نداشتیم و خب باید گفت این لپ تاپ در واقع برای هر کاربری که به گیم علاقه دارد ساخته نشده. مشخصا فقط افرادی که احتیاجهای مختلف و البته سنگینی دارند باید سمت چنین محصولاتی بفرایند.

لپ تاپ جدید MSI GS66 Stealth نمایشگر 300 هرتزی دارد!

منبع: tomshardware

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات لپ تاپ گیمینگ MSI لو رفت؛ پردازنده i9 به همراه RTX 2080 Super!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات لپ تاپ گیمینگ MSI لو رفت؛ پردازنده i9 به همراه RTX 2080 Super!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید