مارکیزیو: همچنان شانس زیادی برای صعود داریم

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران: هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا با وجود شکست تیمش مقابل کاستاریکا همچنان امیدوار است آتزوری به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 صعود کند.

مارکیزیو: همچنان شانس زیادی برای صعود داریم

به گزارش مجله فوتبال، کلودیو مارکیزیو، هافبک تیم ملی ایتالیا در پی شکست یک بر صفر این تیم مقابل کاستاریکا در چارچوب مرحله گروهی جام جهانی 2014 به شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: در نیمه نخست موقعیت های برای پیشی دریافت از کاستاریکا داشتیم ولی به خوبی از آنها استفاده نکردیم و در نهایت دروازه مان باز شد.

وی اضافه کرد: اگر پیروز می شدیم گل اول را به ثمر برسانیم قضیه کاملاً فرق می کرد. پیش از شروع این دیدار انتظار یک بازی سخت را داشتیم ولی متأسفانه اوضاع برای ما خیلی بد پیش رفت. البته همچنان شانس بالایی برای صعود از گروه مان داریم. باید روی بازی با اروگوئه تمرکز کنیم که مهمترین بازی ما در گروه D جام جهانی به شمار می رود.

هافبک یوونتوس شرح داد: اوضاع بازی با کاستاریکا در مانائوس تغییر کرد، ما مقابل یک تیم اروپایی دیگر مثل انگلیس بازی نکردیم و مسابقه در گرم ترین زمان روز برگزار شد. خیلی مایلم بدانم که چه کسی این برنامه ریزی را انجام داده و چند پرسش دیگر هم دارم. نمی خواهیم بابت این شکست گرمای هوا را بهانه کنیم ولی به هر حال باعث ایجاد مشکلاتی در نوع بازی مان شد.

منبع: تسنیم

به "مارکیزیو: همچنان شانس زیادی برای صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکیزیو: همچنان شانس زیادی برای صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید