رئیس فدراسیون والیبال خطاب به نوجوانان: باخت را فراموش کنید

به گزارش مجله فوتبال و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان ایران جمعه شب در دومین مسابقه خود در رفابت های جهانی سه بر صفر مغلوب لهستان شد.

رئیس فدراسیون والیبال خطاب به نوجوانان: باخت را فراموش کنید

رئیس فدراسیون والیبال پس از این مسابقه به رختکن تیم ایران رفت و دقایقی با کادر فنی و بازیکنان کشورمان به گفت وگو پرداخت.

محمدرضا داورزنی خطاب به ملی پوشان نوجوان تیم ایران، گفت: بازی با لهستان تمام شد و دیگر به آن فکر نکنید، اما از این مسابقه برای مسابقات بعدی درس عبرت بگیرد.

وی شرح داد: همه مسائل این مسابقه را فراموش کنید. تفاوت هایی بین تیم ایران و لهستان وجود دارد که نمی توان منکر آن شد. تیم لهستان تجربه چند مسابقه مهم در اروپا را دارد، اما تیم ایران تنها یک بازی تدارکاتی با ایتالیا داشته است.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه به تیم نوجوانان کشورمان اعتقاد دارم، شرح داد: یقین دارم تیم ایران بازی به بازی بهتر خواهد شد و کادر فنی تیم به رهبری مسعود آرمات شرایط را بهتر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: من پیش بینی بازی سختی برابر لهستان برای تیم ایران داشتم اما بازیکنان ایران از نظر روانی هم در این مسابقه تحت فشار بودند؛ البته یکی از شگردهای لهستانی ها، این موضوع است ولی بازیکنان ایران نباید وارد این بازی می شدند.

رئیس فدراسیون والیبال در سرانجام با تشکر از تلاش های بازیکنان و کادر فنی تیم، گفت: باید از حالا با تلاش بیشتر به مسابقات برگردید و دیگر مسابقه با لهستان را فراموش کنید. نباید ترس شکست برابر لهستان در وجود بازیکنان ایران بماند. همه افرادی که والیبال را می شناسند، شرایط عمومی و بازیکنان را درک می کنند. شما بازیکنان نوجوان در ابتدای راه هستید و یقین دارم که روز به روز شرایط بهتری پیدا خواهید کرد. من به شما باور و اعتقاد دارم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رئیس فدراسیون والیبال خطاب به نوجوانان: باخت را فراموش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون والیبال خطاب به نوجوانان: باخت را فراموش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید