دو مدال بوکسورهای نوجوان در قهرمانی آسیا قطعی شد

به گزارش مجله فوتبال، تهران (پانا) - در سرانجام روز سوم مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان آسیا، دو مدال برنز نمایندگان ایران قطعی شد.

دو مدال بوکسورهای نوجوان در قهرمانی آسیا قطعی شد

به گزارش ایسنا، در جریان سومین روز از رقابت های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، امروز (جمعه) 13 اسفند 1400، پنج بوکسور تیم نوجوانان ایران مقابل رقبای خود به روی رینگ رفتند که در انتها، 2 برد و 3 باخت حاصل تلاش آن ها بود. در انتهای مسابقات امروز دو مدال برنز نمایندگان ایران نیز قطعی شد.

طبق برنامه مسابقات، سید علی اکبر میراحمدی در وزن 63 کیلوگرم به مصاف دالانتای تنگیز از مغولستان رفت و پیروز به شکست حریف خود شد تا به مرحله نیمه نهایی راه یابد. میراحمدی در این مرحله به مصاف اوسمونوف از تاجیکستان خواهد رفت.

علیرضا موسوی در وزن 66 کیلوگرم به مصاف فوتانت آیامرام از تایلند رفت و پیروز شد در هر سه راند حریف خود را شکست دهد و حریف بوکسور اردنی در دیدار مرحله نیمه نهایی شود.

امیرمحمد خزائی بوکسور وزن 70 کیلوگرم ایران اما در دور نخست مغلوب جسکون از هند شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

سام استکی نماینده وزن 80 کیلوگرم ایران نیز در دور نخست به مصاف راخمونجون قدیروف از ازبکستان رفت و علی رغم مبارزه ای خوب مغلوب حریف قدرتمند خود شد.

امیر اسماعیلی نیز در وزن 80+ کیلوگرم با وحود رقابت نزدیک با ازودبکالیف از ازبکستان، در نهایت باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

به این ترتیب میراحمدی و موسوی با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات، مدال های برنز خود در این مسابقات را قطعی کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دو مدال بوکسورهای نوجوان در قهرمانی آسیا قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مدال بوکسورهای نوجوان در قهرمانی آسیا قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید