حراجی های کیش و تخفیفات باورنکردنی آن

به گزارش مجله فوتبال، کیش از مهم ترین منطقه ها تفریحی و گردشگری ایران به تعداد می رود که هرساله گردشگران بسیاری برای بازدید از کیش راهی جنوب کشور می شوند. بسیاری از برندهای معروف دنیا در مراکز خرید کیش حضور دارند و می توانید با مراجعه به این مراکز تجاری، حراجی های کیش را مشاهده نموده و محصولات لوکس مارک های مختلف دنیا را بخرید. در کنار آن بسیاری از فراوری کنندگان مطرح ایرانی هم کالاهای خود را در کیش عرضه نموده اند، بنابراین هر آنچه را که احتیاج داشته باشید می توانید در این جزیره و با تور کیش پیدا کنید.

حراجی های کیش و تخفیفات باورنکردنی آن

بیشتر گردشگرانی که راهی کیش می شوند، به قصد خرید های ارزان این جزیره را انتخاب می نمایند؛ بنابراین برای خرید کالاهای با کیفیت، اما ارزان باید منتظر حراجی های کیش که در ماه ها و فصل های مختلف سال صورت می گیرد به این شهر مراجعه کرد، در این مطلب به آنالیز حراجی های کیش خواهیم پرداخت، پس با مجله فوتبال همراه باشید.

حراج های کیش

برخی از محصولات تنها برای فصل های به خصوص کاربرد دارند و با به اتمام رسیدن آن فصل کاربرد خود را از دست می دهند و دیگر خریداری ندارند به اسم مثال کاپشن و پالتو برای فصل زمستان طراحی شده و با سرانجام این فصل عموم مردم تمایل ندارند این محصول را خریداری نمایند.

بنابراین بسیاری از مراکز خرید کیش، محصولات فصلی خود را با قیمت های بسیار مناسب حراج خواهند کرد، بنابراین می توانید با قیمت های بسیار پایین، این محصولات را که بسیاری از آن ها جزو برندهای مطرح می باشند از حراجی های کیش ، بخرید.

حراج های ماهانه کیش

کیش یکی از منطقه ها گرمسیر ایران که در جنوب واقع شده است، از این رو تابستان های بسیار گرمی دارد و در زمستان هوا متعادل می باشد. حراجی های کیش در تمامی فصول سال وجود دارند.

قیمت یک متغیر مالی و تابع عرضه و تقاضا است. با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش در برخی ماه ها، تقاضا برای خرید کالاها زیاد است در نتیجه قیمت ها افزایش پیدا می نماید و سفر کردن گران تمام خواهد شد. مثلاً بیشتر افرادی که قصد دارم از کیش بازدید نمایند ترجیح می دهند، زمستان ها به این منطقه جنوبی کشور راهی شوند و از آنجایی که در ماه های تابستان هوا بسیار گرم و شرجی است گردشگران بسیار کمتر به کیش سفر می نمایند.

در نتیجه تقاضا بسیار پایین آمده و بسیاری از فروشگاه ها مجبور هستند کالاها و اجناس خود را با تخفیف های بسیار شگفت انگیز به فروش برسانند، یکی از دلایل آن این مورد است که اگر محصولات به فروش نرسد هزینه های نگهداری و انبارداری آن بسیار بیشتر از منافع محصول است.

افتتاحیه های کیش

در بسیاری از شهرهای جهان هنگامی که یک فروشگاه و یا مرکز خریدی میخواهد برای نخستین بار فعالیت خود را شروع کند، محصولات را با تخفیف های بسیار شگفت انگیزی قیمت گذاری می نماید و همین امر باعث شده است، بسیاری از گردشگران منتظر افتتاحیه فروشگاه و مرکز خریدی بمانند تا کالاهای خود را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایند.

یکی از حسن های این نوع تخفیف ها، برای فروشنده ها این مورد است که بسیاری از افراد با آن مرکز خرید و محصولات مورد نظر آشنا خواهند شد و به نوعی فعالیت بازاریابی به تعداد می آید.

از این رو اگر قصد دارید به کیش سفر کنید و خریدهایی با تخفیف های بالا داشته باشید باید آخرین شرایط افتتاحیه مراکز و یا فروشگاه هایی که در کیش بازگشایی می شوند را آنالیز کنید.

جشنواره های تابستانی کیش

با توجه به موقعیت جغرافیایی کیش، هوا در تابستان بسیار گرم خواهد شد و جزیره خلوتی را مشاهده خواهید کرد. این فصل برترین زمان حراجی های کیش است.

مدیران فروشگاه ها تصمیم گرفتند با استفاده از پارامترهای بازاریابی و استراتژی های مختلف مردم را به جزیره کیش بکشانند، به همین مناسبت هرساله از اواسط تیرماه تا اواسط شهریور ماه جشنواره های تابستانی خود را برپا مینمایند، اگر در جشنواره های تابستانی به این مراکز خرید مراجعه کنید، در سالن های آن شاهد اجرای کنسرت های زنده، به وسیله خواننده های محبوب محلی و خوب کشورمان خواهید بود. بعلاوه اجرای مراسم های مختلف از قبیل شعبده بازی، جنگ خنده، از دیگر برنامه هایی است که باعث می گردد گردشگران به سوی کیش راهی شوند. تخفیف هایی که بر روی بسیاری از محصولات درج شده است باعث می گردد کمتر کسی بتواند از سفر به کیش خودداری کند.

حراجی ها در دوران کرونا

بعد از شیوع ویروس کرونا سفر به این منطقه گردشگری بسیار کاهش پیدا کرد. در نتیجه بسیاری از صاحبان کسب و کار به فعالیت خود سرانجام دادند، اما پس از گذشت زمان، مدیران کسب و کار ها استراتژی های مناسبی برای جذب گردشگران پیاده سازی کردند از جمله این اقدامات می توان به حراج برخی از محصولات فروشگاه به صورت دوره ای که باعث افزایش جذب گردشگران می گردد. از این رو اگر در دوران کرونا رهسپار کیش هستید حراجی های زیادی را مشاهده خواهید کرد.

حراجی محصولات در کیش

کیش یک منطقه آزاد تجاری است و کالاهایی که وارد این جزیره می شوند، مشمول مالیات گمرکی نمی گردند؛ بنابراین بسیاری از محصولات خانگی و الکترونیکی را با تخفیف هایی به میزان 20 تا 30 درصد کمتر از شهر ها، خریداری خواهید کرد و زمانیکه این فروشگاه ها به دلایل مختلف حراجی های خود را شروع نمایند، این میزان کمتر هم خواهد بود.

خرید محصولات خانگی یکی از جذابیت های اصلی سفر به این منطقه تجاری است.

معرفی حراجی های کیش

مراد از حراجی، خرید کالای با کیفیت در قیمت مناسب می باشد. بسیاری از محصولات از قیمت های بسیار پایینی برخوردار هستند، اما با توجه به اینکه کیفیت مناسبی ندارند، نمی توان این ارزان بودن را نوعی حراجی به تعداد آورد. اگر در پی مراکز خرید هستید که در بیشتر روزهای سال برای محصولات خود، تخفیف های بسیار خوبی در نظر گرفته اند، می توانید به مراکز تجاری پردیس 1 و پردیس 2 مراجعه کنید. حراجی های کیش برترین شرایط را برای خرید ایجاد خواهند کرد.

زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید فروشگاه های بسیاری را مشاهده خواهید کرد که بر روی محصولات متفاوتی تخفیف های بسیار خوبی را درج نموده اند و به راحتی می توانید هر آنچه که مورد نیازتان باشد، بخرید. از دیگر مراکز خرید ارزان که حراجی های زیادی برگزار می نماید، مجتمع تجاری پانیذ میباشد که محصولاتی با کیفیت خوب در قیمت های بسیار مناسب را ارائه می دهد که حتماً به این مرکز خرید سری بزنید.

در حراجی های کیش چه نکاتی را رعایت کنیم

زمانی که قصد دارید از حراجی خریدی انجام دهید فقط مشخصه قیمت را در نظر نگیرید، چرا که فروشگاه هایی وجود دارند و اجناس درجه 2 و یا 3 چینی را که از کیفیت های بسیار پایینی برخوردار هستند در قبال محصول درجه یک به فروش می رسانند.

اگر در حراجی ها قصد دارید مواد غذایی بخرید حتماً به تاریخ انقضای آن توجه کنید، چرا که ممکن است محصولی تاریخ انقضا گذشته داشته باشد.

اگر قصد خرید کالای به خصوصی را داشتید قبل از سفر به کیش قیمت آن را در شهر خود آنالیز کنید، چرا که فروشگاه های وجود دارد با اینکه تابلوی تخفیف بر روی محصولات خود قرار می دهند اما قیمت محصولات بعد از درج تخفیف تفاوتی با قیمت واقعی محصول ندارند.

قیمت بسیاری از محصولات عمده لوازم الکترونیکی مانند گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ، تفاوتی با شهرهای دیگر ندارد پس مطمئن باشید تا از اجناس درجه دو و یا فیک را به جای نمونه اصلی خریداری نکنید.

تا به حال در کدام یک از حراجی های کیش شرکت نموده اید؟ برترین حراجی های کیش به نظر شما کدام هستند؟ نظرات خود را با مجله فوتبال به اشتراک بگذارید.

منبع: دلتابان

به "حراجی های کیش و تخفیفات باورنکردنی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حراجی های کیش و تخفیفات باورنکردنی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید