تجربه سفری لذت بخش تر با این ایده های نو

به گزارش مجله فوتبال، ایده هایی نو و متفاوت برای سفر در سال 2017

آیا در پی ایده های نوی برای برنامه ریزی های سفر خود در سال نو می شد؟ راه رفتن روی طناب در ارتفاع 3 هزار متری یا خوردن یک ساندویچ تازه که به وسیله چاپگرهای سه بعدی چاپ شده است؟ در این یادداشت به شما ایده هایی نو در حوزه سفر ارائه می کنیم که می توانید برای سال نو از آن ها بهره ببرید. با خبرنگاران همراه باشید:

تجربه سفری لذت بخش تر با این ایده های نو

جوهر چاپ غذا

شما می توانید با امتحان کردن رستوران جدیدی که از چاپگرهای سه بعدی برای تهیه غذاهای خود استفاده می نماید؛ طعم آینده را بچشید. این رستوران با آدرس اینترنتی foodink.io که به تازگی کار خود را شروع نموده است، پس از کسب یک تجربه موفقیت آمیز در لندن، سال جاری تور دنیای خود را شروع می نماید . در این رستوران ترکیبی موفقیت آمیز از آشپزی حرفه ای و جدیدترین فناوری های روز دنیا به کار گرفته شده و نتیجه به دست آمده، علاوه بر خوشمزه بودن بسیار زیبا و چشم نواز است. اگر دوست نداشته یا قادر به سفارش غذای کامل در این رستوران نیستید، در ساعات میانی روز به آن سری زده و علاوه بر خوردن یک میان وعده خوشمزه، با چگونگی عملکرد این چاپگرها از نزدیک آشنا شوید.

دنیای هیجان انگیز آی ام جی ، دبی، امارات متحده عربی

تاریخ شروع به کار: سپتامبر 2016

این محوطه کلا به دایناسورها، موضوعات هیجان انگیز و شبکه های کارتونی تعلق داشته و خانواده هایی که به دبی سفر می نمایند می توانند در این مجموعه تفریحاتی شگفت انگیز را تجربه نمایند. این مجموعه به آدرس اینترنتی imgworlds.com بزرگ ترین پارک سرپوشیده دنیا محسوب می گردد که البته قرار است نمونه های مشابه آن در دوحه و ابوظبی نیز ساخته گردد.

راه رفتن روی طناب در کوهستان، سوئیس

افتتاح: جولای 2016

اگر اقامت در شهر برن سوئیس و کوهنوردی در کوه های آلپ به تنهایی برای شما هیجان انگیز نیست، به کوهستان Schilthorn رفته و از جهت هیجان انگیز آن بهره ببرید. شما برای عبور از پل طنابی که روی دره ای به عمق 3 هزار متر واقع شده است، احتیاج به داشتن اعصابی پولادین دارید. شما در این عبور هیچ وسیله کمکی در اختیار نخواهید داشت و هیچ بند یا تسمه ای با هدف جلوگیری از سقوط، شما را به جایی وصل نخواهد کرد. البته نگران نباشید، در صورت سقوط کردن در جهت دره 3 هزار متری، شما روی یک شبکه توری بزرگ فرود آمده و اتفاقی برایتان نخواهد افتاد. در این محل شما علاوه بر این تجربه هیجان انگیز؛ فرصت تماشای منظره های زیبا را دارید که در طول عمرتان کمتر فرصت تماشا آن را خواهید داشت. از این فرصت استفاده نموده و عکس هایی عالی و به یادماندنی بیاندازید.

برج شانگهای، چین

تاریخ افتتاح: جولای 2016

امروزه و به طور رسمی، دومین ساختمان بزرگ دنیا در شانگهای ساخته شده و گردشگران می توانند از بلندترین سکوی تماشای منطقه ها اطراف که در این برج و در طبقه 118 واقع شده است، به تماشای منظره ها زیبای اطراف، منظره شهر شانگهای و … بپردازند. از همه جالب تر اینکه برای رسیدن به این محل شما سوار سریع ترین آسانسور دنیا خواهید شد که با سرعت 18 متر بر ثانیه حرکت می نماید.

منبع: الی گشت

به "تجربه سفری لذت بخش تر با این ایده های نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه سفری لذت بخش تر با این ایده های نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید