به غیر از مهدی قایدی 4 بازیکن دیگر استقلال در لیست خروج

به گزارش مجله فوتبال، خبرنگاران: شکست استقلال در فینال جام حذفی به معنی بی جام ماندن مجدد این تیم در رقابت های داخلی بود. استقلال که آخرین بار با وینفرد شفر پیروز به فتح جام حذفی شده است در دو فصل اخیر با فرهاد مجیدی به فینال رسیده، ولی هر بار شکست خورده و ناکام مانده است.

به غیر از مهدی قایدی 4 بازیکن دیگر استقلال در لیست خروج

به گزارش مجله فوتبال، اگر شکست استقلال در فینال فصل گذشته منجر به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال شد به نظر می رسد سال جاری این بازیکنان استقلال هستند که بعد از این ناکامی از باشگاه جدا می شوند؛ یکی دو تا به دلخواه و چندتای دیگر به اجبار!

ماجرا از این قرار است که استقلال برای فصل آینده دست کم 5 بازیکن کنونی اش را نخواهد داشت. از این 5 نفر، 2 نفر در لیست خروج فرهاد مجیدی قرار گرفته اند و 3 نفر دیگر به دلخواه جدا می شوند. مهدی قایدی و هروویه میلیچ دو بازیکنی هستند که با خواست خودشان از استقلال می فرایند. اولی که مدت هاست قهر نموده و از ایران هم رفته است. مهدی قایدی هم به نظر می رسد به زودی به اسم لژیونر از این باشگاه جدا می گردد.

به غیر از این دو، 3 بازیکن دیگر هم استقلال را احتمالا در فصل آینده همراهی نخواهند کرد: شیخ دیاباته، محمد نادری و داریوش شجاعیان. دیاباته و داریوش شجاعیان در لیست فرهاد مجیدی برای فصل بعد نیستند و محمد نادری هم بعد از فینال به گونه ای رفتار نموده که انگار آخرین بازی اش در لیگ ایران است و قرار است دوباره به لیگ بلژیک برگردد.

منبع: فرارو

به "به غیر از مهدی قایدی 4 بازیکن دیگر استقلال در لیست خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به غیر از مهدی قایدی 4 بازیکن دیگر استقلال در لیست خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید