برنامه های ویژه تارتار برای پیکان در تعطیلات، ملاقات محبت آمیز با پرسپولیس و گل گهر

به گزارش مجله فوتبال، سرمربی پیکان برنامه های ویژه و متنوعی را برای تیمش در تعطیلات لیگ برتر در نظر گرفته است که می توان به ملاقات محبت آمیز با پرسپولیس و گل گهر اشاره نمود.

برنامه های ویژه تارتار برای پیکان در تعطیلات، ملاقات محبت آمیز با پرسپولیس و گل گهر

به گزارش مجله فوتبال و به نقل از سایت رسمی مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو (پیکان)، تیم پیکان تهران در روزهای تعطیلی لیگ برتر تمرینات خود را با حضور همه نفرات پیگیری می نماید تا بازیکنان آمادگی شان را از دست ندهند.

بعد از اینکه هیئت مدیره باشگاه پیکان مخالفت خود را با استعفای مهدی تارتار گفت، سرمربی خودروسازان هم برنامه های ویژه تمرینی را برای نفراتش در نظر گرفته است. علاوه بر تمرینات متنوعی که تارتار و همکارانش به بازیکنان می دهند، بازی های تدارکاتی متعددی هم برای پیکان در نظر گرفته شده است.

تارتار که دوست ندارد تیمش در تعطیلات لیگ از شرایط مسابقه دور گردد، چند بازی تدارکاتی را در برنامه هفتگی بازیکنانش قرار داده است. از این رو پیکانی ها قرار است عصر پنجشنبه در یکی از این مسابقات محبت آمیز مقابل گل گهر سیرجان با راهنمایی امیر قلعه نویی قرار بگیرد.

بعلاوه برای هفته های آینده هم چند بازی تدارکاتی دیگر در دستور کار پیکانی ها قرار خواهد گرفت که ملاقات محبت آمیز با پرسپولیس هم در این برنامه گنجانده شده است تا نفرات با آمادگی بدنی بالا در آغاز دوباره لیگ برتر حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برنامه های ویژه تارتار برای پیکان در تعطیلات، ملاقات محبت آمیز با پرسپولیس و گل گهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های ویژه تارتار برای پیکان در تعطیلات، ملاقات محبت آمیز با پرسپولیس و گل گهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید